Gjest Fenrisulven Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Har bodd på Royal Garden de gangene jeg har vært i Trondheim og er egentlig veldig fornøyd med det, men kunne vært artig å forsøke noe nytt. Forslag? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Bakeriet Home Hotel, om det eksisterer fremdeles da. ) Britannia? 0 Siter
AAA Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Bakeriet Home Hotel, om det eksisterer fremdeles da. ) Britannia? Bakeriet eksisterer, men er nå et Choice hotell, Clarion Collection Bakeriet heter det nå hvis jeg ikke husker helt galt. Jeg vil foreslå Rica Nidelven. MVH 0 Siter
Gjest utflytta trønder Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Finnes Dr. Livingstone fremdeles? De hadde et hotell knyttet til seg, det var bra å bo på, rett ved gågata. 0 Siter
Juneau Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Bakeriet eksisterer, men er nå et Choice hotell, Clarion Collection Bakeriet heter det nå hvis jeg ikke husker helt galt. Jeg vil foreslå Rica Nidelven. MVH Rica Nidelven er det beste hotellet i Trondheim - og har en av de beste frokostene i Norge. Tror jeg har bra belegg for påstanden - jeg har rundt 130 døgn på hoteller i året. 0 Siter
Gjest For der jobber jeg ;-) Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Scandic hotell Prinsen 0 Siter
AAA Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Rica Nidelven er det beste hotellet i Trondheim - og har en av de beste frokostene i Norge. Tror jeg har bra belegg for påstanden - jeg har rundt 130 døgn på hoteller i året. :-) Jepp, enig med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.