Gjest Neela Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Jeg skal ha foredrag om organisasjoner og tenkte jeg i den forbindelse skulle ha en liten uhøytidelig spørreundersøkelse som jeg kan bruke som eksempel.. Så hvis noen kunne komme med noen stikkord på hva dere forbinder med disse organisasjonene ville jeg blitt veldig glad! Plan Internasjonal Leger Uten Grenser Al-Qaida Røde Kors WWF (World Wide Fund for Nature) Frigjøringsgrupper/opprørsgrupper Amnesty Internasjonal 0 Siter
Gjest heyheymymy Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Plan Internasjonal - fungerer ikke Leger Uten Grenser - fungerer veldig bra, en spydspiss innen humanitært arbeid Al-Qaida - terrorister med få maktmidler Røde Kors - legendarisk organisasjon, tror du ikke på gud, så tror du i hvert fall på Røde kors WWF (World Wide Fund for Nature) - tiden har løpt i fra dem Frigjøringsgrupper/opprørsgrupper - Dannes i skjøre demokratier eller i diktaturstater. Amnesty Internasjonal - flinke folk men oppnår de noe? 0 Siter
Gjest Plan-fadder. Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Plan Internasjonal - fungerer ikke Leger Uten Grenser - fungerer veldig bra, en spydspiss innen humanitært arbeid Al-Qaida - terrorister med få maktmidler Røde Kors - legendarisk organisasjon, tror du ikke på gud, så tror du i hvert fall på Røde kors WWF (World Wide Fund for Nature) - tiden har løpt i fra dem Frigjøringsgrupper/opprørsgrupper - Dannes i skjøre demokratier eller i diktaturstater. Amnesty Internasjonal - flinke folk men oppnår de noe? Skjønner at dette er din subjektive mening, men å påstå at Plan ikke fungerer, er en drøy påstand!! 0 Siter
Gjest Også Plan-fadder Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Skjønner at dette er din subjektive mening, men å påstå at Plan ikke fungerer, er en drøy påstand!! Enig der. Har vært fadder i 8 år, hatt til sammen 3 barn i tre forskjellige land. Er kjempefornøyd og resultatene er det ikke noe å si på.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.