Gå til innhold

Hva forbinder du med disse organisasjonene?

Anbefalte innlegg

Gjest Neela
Skrevet

Jeg skal ha foredrag om organisasjoner og tenkte jeg i den forbindelse skulle ha en liten uhøytidelig spørreundersøkelse som jeg kan bruke som eksempel.. Så hvis noen kunne komme med noen stikkord på hva dere forbinder med disse organisasjonene ville jeg blitt veldig glad!

Plan Internasjonal

Leger Uten Grenser

Al-Qaida

Røde Kors

WWF (World Wide Fund for Nature)

Frigjøringsgrupper/opprørsgrupper

Amnesty Internasjonal

Gjest heyheymymy
Skrevet

Plan Internasjonal - fungerer ikke

Leger Uten Grenser - fungerer veldig bra, en spydspiss innen humanitært arbeid

Al-Qaida - terrorister med få maktmidler

Røde Kors - legendarisk organisasjon, tror du ikke på gud, så tror du i hvert fall på Røde kors

WWF (World Wide Fund for Nature) - tiden har løpt i fra dem

Frigjøringsgrupper/opprørsgrupper - Dannes i skjøre demokratier eller i diktaturstater.

Amnesty Internasjonal - flinke folk men oppnår de noe?

Gjest Plan-fadder.
Skrevet

Plan Internasjonal - fungerer ikke

Leger Uten Grenser - fungerer veldig bra, en spydspiss innen humanitært arbeid

Al-Qaida - terrorister med få maktmidler

Røde Kors - legendarisk organisasjon, tror du ikke på gud, så tror du i hvert fall på Røde kors

WWF (World Wide Fund for Nature) - tiden har løpt i fra dem

Frigjøringsgrupper/opprørsgrupper - Dannes i skjøre demokratier eller i diktaturstater.

Amnesty Internasjonal - flinke folk men oppnår de noe?

Skjønner at dette er din subjektive mening, men å påstå at Plan ikke fungerer, er en drøy påstand!!

Gjest Også Plan-fadder
Skrevet

Skjønner at dette er din subjektive mening, men å påstå at Plan ikke fungerer, er en drøy påstand!!

Enig der. Har vært fadder i 8 år, hatt til sammen 3 barn i tre forskjellige land. Er kjempefornøyd og resultatene er det ikke noe å si på..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...