Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste som skjer med meg er at jeg blir rolig og avslappet. Blir vel også i bedre humør, men ikke mye.

Skrevet

jeg tror jeg blir mer ærlig.Mer steinaldermenneske.I kontakt med følelsene mine.Feks så synes jeg musikk er bedre når e n er full.Jeg kan ønske nærhet og jeg tenker ikke så mye.Kan si dumme ting og akkurat det jeg tenker på.

Er som om hjernen min blir slått litt av. hehe

Gjest Fullmåne-lys
Skrevet

jeg får bedre humør,slapper mer av,tankene flyter bedre...

men jeg skifter ikke personlighet!

selv er jeg veldig skeptisk til fulle folk jeg ikke er helt trygg på,for noen skifter jo nærmest personlighet!scary stuff!

Skrevet

Nei, jeg blir ikke en annen. Jeg blir i tilfelle litt mer rolig kanskje, selv om jeg er veldig rolig fra før.

Men jeg drikker meg aldri full mer, selv om jeg kan drikke det meste så drikker jeg i beskjedne mengder. Jeg koser meg mer med det og har ikke som mål å bli full.

Gjest sentimental
Skrevet

jeg blir forbasket sentimental! som miamarian sier.

kommer i kontakt med følelsene mine...det skremmer meg! så jeg drikker sjelden! kansje ett glass vin...3 ganger i året! 17 mai...juleaften og Nyttårsaften :-) fulle Folk , skremmer meg! At personligheten forandrer seg med drikking (etter noen glass av det sterke) er jeg ikke i tvil om!

Det er det samme som å dope seg..ser ingen forskjell der!

festbrems

Gjest The_L
Skrevet

jeg blir forbasket sentimental! som miamarian sier.

kommer i kontakt med følelsene mine...det skremmer meg! så jeg drikker sjelden! kansje ett glass vin...3 ganger i året! 17 mai...juleaften og Nyttårsaften :-) fulle Folk , skremmer meg! At personligheten forandrer seg med drikking (etter noen glass av det sterke) er jeg ikke i tvil om!

Det er det samme som å dope seg..ser ingen forskjell der!

festbrems

er nok store individuelle forskjeller og.jeg merker lite etter bare noen få drinker(sånn har det alltid vært,så det skyldes ikke at jeg drikker så mye mer enn andre).

Gjest JA, gjør det
Skrevet

Ja, blir en idiot som bare snakker skit og får totalt fylleangst dagen derpå..

Gjest mora2
Skrevet

Jeg blir bare på godt humør, prater masse..For mye til tider ;0)

Jeg skifter ikke personlighet, men blir nok noen hakk livligere.

Ikke ofte man danser på bordene edru liksom ;0)

Skrevet

Jeg skifter ikke personlighet, men jeg tør vel å vise mer av den, på godt og vondt. Også føler jeg meg ganske kul og sexy, og det er jo gøy, kan ha litt "unnskyld-at-jeg-er-til-holdning" ellers, så er nok veldig glad i litt rus av og til....

Gjest sentimental
Skrevet

er nok store individuelle forskjeller og.jeg merker lite etter bare noen få drinker(sånn har det alltid vært,så det skyldes ikke at jeg drikker så mye mer enn andre).

du sier: du merker lite, etter noen drinker? men andre merker det kansje? jeg er i hvertfall fryktelig var og merker fort,forandringer ,når noen jeg kjenner har tatt ett glass for mye!

beklager, at jeg er så negativ, men det har sine grunner :-)

Gjest The_L_
Skrevet

du sier: du merker lite, etter noen drinker? men andre merker det kansje? jeg er i hvertfall fryktelig var og merker fort,forandringer ,når noen jeg kjenner har tatt ett glass for mye!

beklager, at jeg er så negativ, men det har sine grunner :-)

uttrykte meg feil;JEG kjenner rusen,andre ser ikke noen forskjell med meg.sånn skulle det være,sorry

men,jeg forsvarer på ingen måte de som bruker alkohol som unnskyldning!!Det er IKKE en unnskyldning!!vet ikke hva slags erfaringer du har,men selv har jeg opplevd at folk både utøver vold og overgrep,og da nytter det lite om de påpeker at de hadde drukket!!

Gjest The _L_
Skrevet

Ja, blir en idiot som bare snakker skit og får totalt fylleangst dagen derpå..

hva er da moroa i det??hvis du bare angrer?

Skrevet

Det kommer jo an på mengden...

Jeg blir gjerne litt mer sprudlende og mister gjerne litt hemninger. Kan tørre å gjøre ting jeg ellers ikke hadde turt.

Gjest JA, gjør det
Skrevet

hva er da moroa i det??hvis du bare angrer?

Jeg drikker maks hver 3. måned, so there you go...;-)

Skrevet

Nei, jeg blir en supermorsom versjon av meg selv. ;)

Gjest sentimental
Skrevet

uttrykte meg feil;JEG kjenner rusen,andre ser ikke noen forskjell med meg.sånn skulle det være,sorry

men,jeg forsvarer på ingen måte de som bruker alkohol som unnskyldning!!Det er IKKE en unnskyldning!!vet ikke hva slags erfaringer du har,men selv har jeg opplevd at folk både utøver vold og overgrep,og da nytter det lite om de påpeker at de hadde drukket!!

du kjenner rusen, men andre ser ingen forskjell?

Hva vet du om det?

er det noen som er flinke til å juge på seg edruelighet...så er det nettopp en som er rusa!

Ihvertfall, de jeg kjenner!

Jøss, sa jeg til en slektning forleden : her lukter det konjak , lang vei! Smilende forklarte han meg, at han hadde tatt seg ett glass til kaffen! hvorpå kona fortalte meg på kjøkkenet, at han hadde tømt halve flaska alt! Det merkes ikke så godt på han, men så har jeg aldri sett han edru heller!Triste greier!

Gjest for dumt å svare på
Skrevet

du kjenner rusen, men andre ser ingen forskjell?

Hva vet du om det?

er det noen som er flinke til å juge på seg edruelighet...så er det nettopp en som er rusa!

Ihvertfall, de jeg kjenner!

Jøss, sa jeg til en slektning forleden : her lukter det konjak , lang vei! Smilende forklarte han meg, at han hadde tatt seg ett glass til kaffen! hvorpå kona fortalte meg på kjøkkenet, at han hadde tømt halve flaska alt! Det merkes ikke så godt på han, men så har jeg aldri sett han edru heller!Triste greier!

_

Gjest sentimental
Skrevet

_

ja,jeg vet det! skal ikke ta alle over en kam!:-)

Felicia von Krupp
Skrevet

Jeg blir ikke en annen, men jeg blir litt mer meg selv når jeg drikker;) Litt mer intens, men ellers den samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...