Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir bare på godt humør, prater masse..For mye til tider ;0)

Jeg skifter ikke personlighet, men blir nok noen hakk livligere.

Ikke ofte man danser på bordene edru liksom ;0)

Noen som gjør det og.... i regndress til og med.

Når jeg tenker etter, har jeg faktisk bare danset på bordene i edru tilstand... :-)

Skrevet

du kjenner rusen, men andre ser ingen forskjell?

Hva vet du om det?

er det noen som er flinke til å juge på seg edruelighet...så er det nettopp en som er rusa!

Ihvertfall, de jeg kjenner!

Jøss, sa jeg til en slektning forleden : her lukter det konjak , lang vei! Smilende forklarte han meg, at han hadde tatt seg ett glass til kaffen! hvorpå kona fortalte meg på kjøkkenet, at han hadde tømt halve flaska alt! Det merkes ikke så godt på han, men så har jeg aldri sett han edru heller!Triste greier!

Jeg er en person som ofte får høre at de ikke kan se det på meg at jeg har drukket, selv om jeg merker det selv da...

Skrevet

Nei, jeg blir ikke en annen. Jeg blir i tilfelle litt mer rolig kanskje, selv om jeg er veldig rolig fra før.

Men jeg drikker meg aldri full mer, selv om jeg kan drikke det meste så drikker jeg i beskjedne mengder. Jeg koser meg mer med det og har ikke som mål å bli full.

Helt enig i at ma skal kose seg.

Heller et glass god cognac, en fem glass med et eller annet skvip.

Skrevet

Det kommer helt an på promillen og ka eg har drukket, fra 0,5-1,0 så blir eg en roligere og tryggere utgave av meg sjøl, fra 1,0-1,5 blir eg Ari Behn, fra 1,5-2,0 blir eg Clint Eastwood og fra 2,0 og oppover så tror eg at eg er John Holmes.

Gjest ka veit vel eg
Skrevet

Det kommer helt an på promillen og ka eg har drukket, fra 0,5-1,0 så blir eg en roligere og tryggere utgave av meg sjøl, fra 1,0-1,5 blir eg Ari Behn, fra 1,5-2,0 blir eg Clint Eastwood og fra 2,0 og oppover så tror eg at eg er John Holmes.

trodde det var prosent-nivå i blodet som spilte inn.en alkohol enhet er ofte ca lik(en drink=1 glass vin,1 øl,eller en vodka-shot etc...)Men har også hørt om andre som reagerer ulikt på typer alkohol...

Skrevet

trodde det var prosent-nivå i blodet som spilte inn.en alkohol enhet er ofte ca lik(en drink=1 glass vin,1 øl,eller en vodka-shot etc...)Men har også hørt om andre som reagerer ulikt på typer alkohol...

Mitt inntrykk er at det er mange som reagerer ulikt på forskjellige typer alkohol, øl blir mange dorske av, brennevin (fks. Tequila) blir enkellte "galne" av, mens Champagne rusen ofte er lett og lystig.

Gjest ka veit vel eg
Skrevet

Mitt inntrykk er at det er mange som reagerer ulikt på forskjellige typer alkohol, øl blir mange dorske av, brennevin (fks. Tequila) blir enkellte "galne" av, mens Champagne rusen ofte er lett og lystig.

mulig det stemmer godt.hva vet vel jeg om folk flest:P selv synes jeg rus er rus,enten det er øl,vin eller vodka:)

Skrevet

Helt enig i at ma skal kose seg.

Heller et glass god cognac, en fem glass med et eller annet skvip.

Enig, jeg skjønner ikke helt vitsen med å drikke seg mest mulig full. Godt humør og kose seg må da være mye bedre, ikke er man syk dagen etter heller.

Gjest D*lilith
Skrevet

Har prøvd å drikke cider i det siste,da har jeg fått vondt i hode og blitt rar i hode,ikke noe kos...

Skrevet

Foretrekker definitivt lett rus og da forsterkes evnen til å være slagferdig, argumentativ, morsom, lattermild, omsorgsfull, flørtete... Kort sagt, man kommer ofte andre nærmere - såfremt de er litt berusede de og da. For edru mennesker er andres rus mer eller mindre frastøtende.

Gjest jamvold
Skrevet

Alle som drikker blir anderledes. Enten du blir i godt humør, trøtt eller full og innpåsliten. Det siste er helt pyton å være sammen med.

Gjest jamvold
Skrevet

Jeg skifter ikke personlighet, men jeg tør vel å vise mer av den, på godt og vondt. Også føler jeg meg ganske kul og sexy, og det er jo gøy, kan ha litt "unnskyld-at-jeg-er-til-holdning" ellers, så er nok veldig glad i litt rus av og til....

Klart du da er blitt en annen . Feil å mene noe annet. Det er jo andres syn på deg som gjelder.

Skrevet

Enig, jeg skjønner ikke helt vitsen med å drikke seg mest mulig full. Godt humør og kose seg må da være mye bedre, ikke er man syk dagen etter heller.

Akkurat. :-)

Mye koseligere og kjekt å være kvikk og rask dagen derpå også. :-)

Skrevet

Klart du da er blitt en annen . Feil å mene noe annet. Det er jo andres syn på deg som gjelder.

Ja mulig de oppfatter meg som en annen, men jeg vet selv hvem jeg er innerst inne, og at det er sider jeg er for sjenert til å vise ellers som kommer fram.

Gjest mora2
Skrevet

Noen som gjør det og.... i regndress til og med.

Når jeg tenker etter, har jeg faktisk bare danset på bordene i edru tilstand... :-)

*LOL*

Du er deg selv lik ;0)

Skrevet

*LOL*

Du er deg selv lik ;0)

Hihi... heldigvis, eller kanskje uheldigvis. :-)

Gjest mora2
Skrevet

Hihi... heldigvis, eller kanskje uheldigvis. :-)

Heldigvis :0)

(Noen må jo holde seg edru å passe på meg ;0)

Skrevet

Heldigvis :0)

(Noen må jo holde seg edru å passe på meg ;0)

Jepp. Sant det. :-)

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Å drikke er egentlig som å spille russisk rulett, man VET ikke på forhånd hvordan man vil reagere, pluss at reaksjonen kan variere fra gang til gang.

"Morsomt" hvordan rus i vår kultur brukes som en universalforklaring på alle sinnstemninger og all atferd. Man kan bli alt fra glad til trist , voldelig, deppa, oppstemt, vennlig, mistroisk,morsom, kjeglete, kåt, .. (listen er nesten uendelig)

Jeg tror alle blir litt "en annen" når man er påvirket av alkohol. Tilogmed meg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...