Gå til innhold

Ut å fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så snill du er:) Jeg reiser som regel alene sammen med ungene(som elsker å fly), så jeg har bare ungene til å "trøste"meg.

Nja, snill... Det koster meg jo ingenting. Og jeg synes hun er veldig modig som flyr selv om hun er redd, fordi hun ikke vil la angsten ta over og begrense livet hennes.

Men du kan selv spørre flyvertinner og slikt om det er noe du er redd for, en lyd eller turbulensen. Bortsett fra det får du fokusere på barna dine, så går tiden fort. Barn på fly maser så mye uansett og må underholdes konstant ;)

Gjest Tutsi-Tutsi
Skrevet

Jeg er ikke redd for å fly, men det er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg. Jeg er lang i beina, så dårlig plass er det også. Kriblinga i beina er helt forferdelig. Jeg prøver å engasjere meg i noe, f eks en spennende bok, spiller kortspill med reisefølge, diskutere noe som er interessant. Kort og godt noe som får meg til å glemme at jeg sitter i "rottefella".

Det er heldigvis ikke så langt til Paris. GOD TUR!

Tusen takk for det!

Gjest Tutsi-Tutsi
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1212925683' post='3894315]

Jeg liker og fly, men jeg liker ikke det at jeg er fastspent i setet (sliter med kontrollbehov). de jeg gjør for å slappe av er og holde meg opptatt, spennendes bok, blad.

Prate voldsomt som guttungen ;o)

Og puste rolig.

Godt å ha noen å prate med ja.

Gjest Tutsi-Tutsi
Skrevet

Har reist en del med fly det siste året, da kjæresten bor på en helt annen kant av landet. Er nok mye sant i det at det blir bedre og bedre jo mer man flyr. Men å fly er vel uansett en ting jeg aldri har vært nervøs for.

Lykke til, og det kommeer til å gå så bra atte. :-)

Stoler på deg,tusen takk:)!

Gjest Tutsi-Tutsi
Skrevet

He, he, du får helle det over på en annen flaske ;0)

God ide! Drikker så så sjelden, at jeg får helle litt over på en hostemedisinflaske,sikkert mer en nok. Ellers blir jeg vel på en snurr-humre-.

Skrevet

God ide! Drikker så så sjelden, at jeg får helle litt over på en hostemedisinflaske,sikkert mer en nok. Ellers blir jeg vel på en snurr-humre-.

Husk at du ikke får ha med noe på beholdere som er over 100 ml (1 dl) gjennom sikkerhetskontrollen... Skal du ha med større kvanta må det ligge i innsjekket bagasje i lasterommet.

Gjest mora2
Skrevet

Hi, hi, lykke til :0)

Gjest Tupsi-Tupsi
Skrevet

Husk at du ikke får ha med noe på beholdere som er over 100 ml (1 dl) gjennom sikkerhetskontrollen... Skal du ha med større kvanta må det ligge i innsjekket bagasje i lasterommet.

Jeg vet. Hadde tenkt og drikke og så kaste flasken før avgang:)Tøyser litt altså...

• 2 uker senere...
Skrevet

Stoler på deg,tusen takk:)!

Akkurat kommet hjem etter en flytur selv igjen. Sovnet så klart på første flyvning, men koste meg med ei bok etter mellomlandingen.

Gikk det bra med deg?

Gjest Tupsi-Tupsi
Skrevet

Akkurat kommet hjem etter en flytur selv igjen. Sovnet så klart på første flyvning, men koste meg med ei bok etter mellomlandingen.

Gikk det bra med deg?

Koselig av deg og tenke på meg:)

Reiser først den 5.juli. Du skal få tilbake melding etter den 10.juli,er forhåpentligvis hjemme igjen da.

• 3 uker senere...
Gjest Tupsi-Tupsi
Skrevet

Gikk det bra med deg?

Flyturn gikk over all forventning. Men hater landinger:(

Nå er det bare å grue seg til neste flytur, om to måneder. Skal til Tyskland.

Ha en fin sommer!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes hverken det er spennende eller skummelt å fly.

Forbinder jo ofte det å fly med å skulle ut på tur, og i den grad det er noe spenning har det forbindelse med reisemålet og turen som sådan. Selve flyturen er ikke mye mer spennende enn en busstur.

Skrevet

Finnes ikke redd for å fly, heldigvis. Flyr flere ganger i måneden, og skulle jeg grudd meg for hver gang, ville jeg nok endt opp med magesår :-)

Statistisk sett er faren for å dø i en flyulykke forsvinnende liten - langt mindre enn å dø i en bilulykke eller bli påkjørt på vei over gata.

Gjest Tupsi-Tupsi
Skrevet

Finnes ikke redd for å fly, heldigvis. Flyr flere ganger i måneden, og skulle jeg grudd meg for hver gang, ville jeg nok endt opp med magesår :-)

Statistisk sett er faren for å dø i en flyulykke forsvinnende liten - langt mindre enn å dø i en bilulykke eller bli påkjørt på vei over gata.

Jammen bra for deg at du ikke er redd for å fly,når du flyr flere ganger i måneden.

Flyturen jeg var på gikk veldig fint. men slitsomt å tenke buklanding og katastrofer i et par timer hver gang. Får ta det med humør.

Gjest Tupsi-Tupsi
Skrevet

Jeg synes hverken det er spennende eller skummelt å fly.

Forbinder jo ofte det å fly med å skulle ut på tur, og i den grad det er noe spenning har det forbindelse med reisemålet og turen som sådan. Selve flyturen er ikke mye mer spennende enn en busstur.

Du er heldig som har det slik.

• 3 uker senere...
Skrevet

Flyturn gikk over all forventning. Men hater landinger:(

Nå er det bare å grue seg til neste flytur, om to måneder. Skal til Tyskland.

Ha en fin sommer!

Så bra. :-)

Og det kommer til å gå like bra neste gang også. Har hatt et par flyturer i mellomtiden jeg og. Sovnet som en sten begge gangene. :-)

Ha en fortsatt fin sommer, og god tur til Tyskland når den tid kommer. :-)

Gjest Tupsi-Tupsi
Skrevet

Så bra. :-)

Og det kommer til å gå like bra neste gang også. Har hatt et par flyturer i mellomtiden jeg og. Sovnet som en sten begge gangene. :-)

Ha en fortsatt fin sommer, og god tur til Tyskland når den tid kommer. :-)

Tusen takk for det.Og jeg har faktisk ikke begynt og grue meg til Tysklandsturen enda:) En fortsatt fin sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...