Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sluttet du?

For å spare penger og for å få mer overskudd/bedre helse, rett og slett ett prioriteringsspørsmål.

Gjest xbellax
Skrevet

Ja, klart jeg gjør. Nyter gjerne et glass vin til/etter middag om jeg er alene eller når jeg slapper av med en god bok/film.

Skrevet

Jada, jeg koser meg gjerne med et glass vin hvis jeg en sjelden gang er alene.

Hm...Lurer på ka AAA står for?

Er det Anonyme Afrikanske Alkoholikere kanskje?

Skrevet

Hm...Lurer på ka AAA står for?

Er det Anonyme Afrikanske Alkoholikere kanskje?

Nei Vet De Pinadø Hva...!

Det er selvsagt Adekvate Avanserte Alkoholikere.

;-)

Gjest Vann er best
Skrevet

For å spare penger og for å få mer overskudd/bedre helse, rett og slett ett prioriteringsspørsmål.

Høres ut som fornuftige grunner :)

Gjest ensligmamma
Skrevet

Nei, drikker ikke alene. Har aldri følt behov for det. Jeg er selskapsdrikker, og selv da drikker jeg bare når jeg er i godt humør og ikke for sliten.

Gjest Thea89
Skrevet

jeg drikker aldri alene. ikke et glas vin engang, blir litt tamt synes jeg. men ser ikke

noe galt i det å ta seg et glas vin alene. (men ikke noe mer..)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg tar noen ganger noen glass vin alene. Nyter roen og freden og nipper til glasset.

mariaflyfly
Skrevet

Ike uvanlig at jeg tar meg et glass vin når jeg er aleine, eller jkker meg en øl når jeg kommer hjem fra korøvelse. Ser overhodet ikke noe problem i det, det er jo ikke snakk om at jeg drikker meg full.

Skrevet

Drikke alene, det har jeg aldri gjort.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tar et glass vin alene 2-3 ganger i året.

Skrevet

Tar gjerne et par glass rødvin selv om jeg er alene. Rødvin er snadder og smaker like godt når jeg er alene som når jeg er sammen med andre :-)

Enig med deg:-)

Gjest Linnea79
Skrevet

Jeg er 29 år og singel. Samtidig er jeg glad i å gå på byen og feste. Så dersom jeg ikke får med de opptatte venninene mine hender det jeg drikker alene hjemme før jeg drar alene til byen hvor jeg som regel alltid treffer kjente bytryner/omgangsvenner. Det er allikevel ikke noe jeg gjør veldig ofte, men noen ganger i halvåret blir det nok. Drikker sjeldent alene hvis jeg bare skal være hjemme..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg drikker både alene og med andre. Hvorfor skulle det være noe å stille spørmål ved? Drikker meg gjerne full alene og jeg, hvis jeg vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...