Scapa_c Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Noen som har sett den voksgreia som følger med Det Nye? Lurer fælt på hvorfor det står i bruksanvisningen at den ikke anbefales for diabetikere og eldre...?! Har aldri hørt at dette skal være noe spes før, eller? 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Første tanken som slår meg er at det kan være fare for at det oppstår sår på beina ved bruk av voksen, som kan føre til komplikasjoner for spesielt diabetikere (og også eldre, hvis jeg ikke husker feil)... 0 Siter
Anki Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Første tanken som slår meg er at det kan være fare for at det oppstår sår på beina ved bruk av voksen, som kan føre til komplikasjoner for spesielt diabetikere (og også eldre, hvis jeg ikke husker feil)... Garantert fordi sår på beina gror mye saktere hos diabetikere... 0 Siter
Anki Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Garantert fordi sår på beina gror mye saktere hos diabetikere... 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Garantert fordi sår på beina gror mye saktere hos diabetikere... Øh ja - det var jo nettopp det som var poenget mitt...? 0 Siter
Anki Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Øh ja - det var jo nettopp det som var poenget mitt...? ëhm..jeg skrev det til feil person - beklager 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 ëhm..jeg skrev det til feil person - beklager Hihi, ja det var det jeg lurte på skjønner du:-) 0 Siter
Anki Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hihi, ja det var det jeg lurte på skjønner du:-) hihi - litt i ørska i farta 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.