Gå til innhold

Få virus på data

Gjest akkurat nå er jeg så anonym som det går an!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fare for å virke lettere gal: Har truffet en mann som er utrolig min type, og jeg er sikker på at vi kan få det fint sammen, han har bare ikke oppdaget det enda. Så jeg har pønsket ut en plan for å forføre han: Han utdanner seg innen data og er veldig flink på data. Jeg tenkte da at hvis jeg får virus på dataen min, kan jeg be han komme å hjelpe meg og da slår jeg til!

Men planen forutsetter at jeg har et ordentlig virus på dataen, han vet mye om dette og kommer til å gjennomskue det hvis det ikke er ekte (dessuten vet jo ikke jeg hvordan jeg kan fake et virus uansett!) Så alle flinke dolere: Hvor få tak i et "harmløst" lite virus? Skal selvfølgelig ta en sikkerhetskopi av harddisken. Uansett, det verste som kan skje er vel at jeg må innstallere windows på nytt, eller?

Og psst: hvis noen har noe tips i hvordan-forføre-en-mann, mottas disse med takk:)

Gjest xbellax
Skrevet

Åh, du er bare skjønn.. *lene seg tilbake med popcorn og vente på fortsettelsen* :-)

Skrevet

Hehe, dette var bra. Jeg liker slike jenter som vet å være frempå.

Men trenger du å ha virus da? Kan du ikke bare si at du mistenker det fordi du synes pc'en har blitt tregere enn den var før?

Trenger ikke å være noe i det, er han interessert i deg så er han overlykkelig for å komme på besøk til deg likevel.

Skrevet

Hehe, dette var bra. Jeg liker slike jenter som vet å være frempå.

Men trenger du å ha virus da? Kan du ikke bare si at du mistenker det fordi du synes pc'en har blitt tregere enn den var før?

Trenger ikke å være noe i det, er han interessert i deg så er han overlykkelig for å komme på besøk til deg likevel.

Men dataen min fungerer perfekt, har ikke noe problem i det hele tatt.. (selvfølgelig gjør den det når jeg for en gangs skyld VIL at den skal fungere dårlig..! Er så typisk) Jeg synes det er best med et ordentlig virus fordi hvis jeg finner opp en grunn som egentlig ikke er noe problem vil han enten tro jeg er en sånn jente som ikke klarer noe selv eller fullstendig gjennomskue grunnen til at jeg spurte om han kunne hjelpe meg. Og da kunne jeg jo like gjerne bare spurt om han ville gå ut med meg! Det gjør jeg ikke fordi det er mye bedre hvis han får følelsen av å være "ridderen på den hvite hesten som redder meg" og selv kommer på at vi skal gå ut. Kall meg gammeldags, men jeg liker å bli sjekka opp:) (selv om jeg selv har sørget for å bli det;)

Skrevet

Hehe, dette var helt utrolig utpønsket *S*

Seriøst, du må da ikke finne på å skaffe deg virus med vitende og vilje. Gjør som mrxx sier, forklar at maskinen har blitt tregere, rarere etc og at du _lurer på_ om du har virus.

Når det er sagt... det er usedvanlig mange måter å forføre en mann på som er betydelig enklere enn data-måten ;-)

Skrevet

Åh, du er bare skjønn.. *lene seg tilbake med popcorn og vente på fortsettelsen* :-)

*knegg*

Skrevet

Hehe, dette var helt utrolig utpønsket *S*

Seriøst, du må da ikke finne på å skaffe deg virus med vitende og vilje. Gjør som mrxx sier, forklar at maskinen har blitt tregere, rarere etc og at du _lurer på_ om du har virus.

Når det er sagt... det er usedvanlig mange måter å forføre en mann på som er betydelig enklere enn data-måten ;-)

Hehe, det finnes sikkert mange bedre måter, men jeg tror ikke han kommer til å gjennomskue planen min hvis jeg har et ordentlig virus. Da virker det som det som det som forhåpentligvis skjer, skjer tilfeldig:)

Hvis jeg har forstått det riktig, så gjør det heller ingenting å få virus på dataen så lenge jeg har sikkerhetskopiert harddisken, for når man innstallerer windows på nytt er jo alt bra igjen! Dessuten, hvis jeg bare får et lite virus, er han så flink at jeg slipper sikkert å innstallere windows på nytt uansett.

Gjest mandolina
Skrevet

Er han en virkelig datanerd, så sier han bare til deg hvilke knapper du skal trykke på for å oppdatere virusprogrammet ditt og forteller deg hvordan du skal starte virusscanneprogrammet.

Jeg vet det for jeg har en datanerd i huset.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...