Gå til innhold

Når bytter du ut dataen din?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvor ofte kjøper du ny datamaskin?

Skrevet

Hvert femte år!

That I got. Men "de dataspillene"?

Skrevet

That I got. Men "de dataspillene"?

Hvilke dataspill?

Skrevet

Hvilke dataspill?

Sorry, trodde du responderte på:

''Re: Når bytter du ut dataen din?

hvert femte år, så lenge jeg ikke spiller de dataspillene så kan jeg bruke maskinen veldig lengen. – heyheymymy''

Gjest mora2
Skrevet

Detter er min første data, har bare hatt den i 6mnd ca. Satser på å ha den til den kolapser :0)

Håper det er noen år til da....

Skrevet

Den første pc'n jeg hadde i hus (etter ekteskapet mitt) var 6,5 år da den ble byttet ut. Da kjøpte jeg den jeg har nå, det er 3 år siden. Laptopen fikk jeg i fjor høst av kjæresten. Har ingen planer om å bytte ut noen av dem på en god stund.

Skrevet

Kjøpte ny nå. 3 år siden sist. Den gamle klarte ikke å kjøre det nye regnskapsprogrammet. Ellers fungerte den gamle fortsatt til alt annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...