Gjest this is a signature Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hvor ofte kjøper du ny datamaskin? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hvert femte år! That I got. Men "de dataspillene"? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 That I got. Men "de dataspillene"? Hvilke dataspill? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hvilke dataspill? Sorry, trodde du responderte på: ''Re: Når bytter du ut dataen din? hvert femte år, så lenge jeg ikke spiller de dataspillene så kan jeg bruke maskinen veldig lengen. – heyheymymy'' 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Detter er min første data, har bare hatt den i 6mnd ca. Satser på å ha den til den kolapser :0) Håper det er noen år til da.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Den første pc'n jeg hadde i hus (etter ekteskapet mitt) var 6,5 år da den ble byttet ut. Da kjøpte jeg den jeg har nå, det er 3 år siden. Laptopen fikk jeg i fjor høst av kjæresten. Har ingen planer om å bytte ut noen av dem på en god stund. 0 Siter
Speak Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Kjøpte ny nå. 3 år siden sist. Den gamle klarte ikke å kjøre det nye regnskapsprogrammet. Ellers fungerte den gamle fortsatt til alt annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.