Gå til innhold

Stilig, praktisk eller teit med badedrakt?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg liker godt å bade, og liker vel egentlig best å bruke badedrakt. Liker å hoppe og stupe, og da sitter en badedrakt mye bedre enn en bikini. Dessuten synes jeg en badedrakt kan være stilig!

Var sammen med min søster i dag, og vi begynte å snakke om badedrakt og bikini. Akkurt i dag badet jeg i bikini, så det er mulig det var derfor dette kom opp. Søstera mi syntes det var skikkelig "kjerring" med badedrakt - ikke stilig i det hele tatt, uansett kroppsfasong.

Jeg har nå aldri tenkt over saken før, og har frem til nå sett på badedrakt som et praktisk OG stilig plagg, selvsagt avhengig av modell.

Det å bade i en bikini som var litt slafsete og slakk med vattert overdel, var i alle fall ikke noe særlig.....

Men dere dol-folk - er det jeg som er helt bak mål? Er det skikkelig teit med badedrakt?

Jeg går en del i svømmehallen, og der er det nå mange med badedrakt.....

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

ikke ti ville hester skulle få meg til å stille i bikini i en svømmehall. Det er i grunnen kun i syden jeg bruker bikini. Og der er jeg sjeldent. :)

Mye mer komfortabelt med svømmedrakt. Langt fra alle kler å gå i bikini. Ihvertfall ikke jeg. Punktum. :)

AneM1365380603
Skrevet

He he, sa hun virkelig at det er kjerring å bruke badedrakt?

Jeg bruker det jeg føler meg mest vel i, og det er badedrakt. Det er pga at badedrakten strammer slik at valker og slikt sees minst mulig.

Jeg tenker aldri over hva andre bruker, såfremt det ikke er noe helt ekstremt som er et blikkfang.

Hjemme soler jeg meg i bikini.

Gjest prust
Skrevet

ikke ti ville hester skulle få meg til å stille i bikini i en svømmehall. Det er i grunnen kun i syden jeg bruker bikini. Og der er jeg sjeldent. :)

Mye mer komfortabelt med svømmedrakt. Langt fra alle kler å gå i bikini. Ihvertfall ikke jeg. Punktum. :)

Jeg forstår godt argumentet at en føler seg mer kledd med badedrakt.

Men hvis en har en helt gjennomsnittlig størrelse på kroppen, og synes det er helt OK å gå i bikini - er det da teit å bruke badedrakt når en bader?

Gjest prust
Skrevet

He he, sa hun virkelig at det er kjerring å bruke badedrakt?

Jeg bruker det jeg føler meg mest vel i, og det er badedrakt. Det er pga at badedrakten strammer slik at valker og slikt sees minst mulig.

Jeg tenker aldri over hva andre bruker, såfremt det ikke er noe helt ekstremt som er et blikkfang.

Hjemme soler jeg meg i bikini.

Ja, hun sa det. Jeg ble litt paff, for det var tydleig at hun var veldig bestemt mht dette - jeg hadde nå aldri tenkt over det før..

Jeg liker godt å gå med bikini, men har pleid å bruke badedrakt når jeg bader - men nå tør jeg vel ikke det mer når min søster er i nærheten......

Min badedrakt er knallrød, med et svart belte akkurat over bilringen :-) Har trivdes godt i den, jeg!

Skrevet

Jeg forstår godt argumentet at en føler seg mer kledd med badedrakt.

Men hvis en har en helt gjennomsnittlig størrelse på kroppen, og synes det er helt OK å gå i bikini - er det da teit å bruke badedrakt når en bader?

''Men hvis en har en helt gjennomsnittlig størrelse på kroppen, og synes det er helt OK å gå i bikini - er det da teit å bruke badedrakt når en bader?''

Nei, bare hvis du bruker rosa badehette med blomstrer på samtidig...:-)

Gjest prust
Skrevet

''Men hvis en har en helt gjennomsnittlig størrelse på kroppen, og synes det er helt OK å gå i bikini - er det da teit å bruke badedrakt når en bader?''

Nei, bare hvis du bruker rosa badehette med blomstrer på samtidig...:-)

Grøss!

Vet du - det er faktisk helt sant - at da jeg var barn, så måtte vi bruke badehette når vi badet, for mamma var så redd for at vi skulle bli syke hvis vi gikk med vått hår.

Husker to badehetter vi hadde:

1) Lakerød med sånne boblete overflate

2) Gul med frynsete blomster på.

Noe så heslig!!!!! Skal vedde på at mamma har dem fremdeles....

Skrevet

I svømmehall, trives jeg egentlig best i badedrakt, men det er jo mye fordi jeg skal trene der. Da er ikke en bikini det rette, selv om jeg har brukt bikini de siste gangene jeg har vært badevakt. Rett og slett fordi jeg må ha ny badedrakt, men ikke har kommet meg i en sportsforretning enda.

For når det gjelder trening i svømmehallen, er det helst de sportslige draktene jeg liker. Sitter godt, men ikke de mest sexy, men heller ikke de mest kjerringslige.

På stranda, brygga eller generelt utendørs, foretrekker jeg bikini, selv om jeg også er den som hopper og leker.

Blir litt sånn at ute er bikini, for meg, mens inne er badedrakt.

Men, nå finnes der mange stilige badedrakter der ute. Så vil ikke si det er teit å bruke ute heller, men det finnes mange kjerringslige badedrakter også der ute. Som både gjøre deg 10 år eldre og 10 kg tyngre...

mumitrollet
Skrevet

Badedrakt eller bikini på standa, det siller ingen rolle. Men bikini i svømmehallen - det ser teit ut!

mumitrollet
Skrevet

Grøss!

Vet du - det er faktisk helt sant - at da jeg var barn, så måtte vi bruke badehette når vi badet, for mamma var så redd for at vi skulle bli syke hvis vi gikk med vått hår.

Husker to badehetter vi hadde:

1) Lakerød med sånne boblete overflate

2) Gul med frynsete blomster på.

Noe så heslig!!!!! Skal vedde på at mamma har dem fremdeles....

Vi måtte bruke badehette da vi hadde svømming på barneskolen. Har alltid trodd at det var for at vi ikke skulle miste hår i bassenget eller noe. Har aldri tenkt over det, egentlig:)

Gjest mallet
Skrevet

På stranden synes jeg det er mest praktisk med bikini, fordi jeg ikke liker å gå med vått badetøy, og en bikini er enklere å skifte etter å ha badet. I svømmehallen bruker jeg alltid badedrakt, den sitter bedre. Synes ikke det ene er mer kjerringaktig enn det andre, det finnes mange kjerringaktige bikinier og mange lekre badedrakter. Motebladene viser nå stort sett både badedrakter og bikinier i badetøyspesialene sine også, så helt utrendy er det vel neppe.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er helt greit med badedrakt, har aldri tenkt at det er kjerringaktig.

I svømmehallen synes jeg absolutt det passer best med badedrakt.

Skrevet

Først og fremst upraktisk. For mitt bruk, som begrenser seg til en og annen dypp enten på stranden eller i basseng, og så sole seg. Det blir for mye av og på. Hvilket ikke er lett med våt badedrakt.

Det samme gjelder jentene forsåvidt. De har todelte badedrakter, pga mye lettere for dem når de skal på do osv.

Skrevet

Badedrakt er flott.

Nå så jeg at du spurte mest om svømmehall. Jepp, badedrakt er stilig. Det ser teit ut når voksne damer stiller i bikini i svømmehallen...

Skrevet

I svømmehallen er det absolutt finest med badedrakt!!!! På stranda er det kanskje finest med bikini? Men man kan jo bare skifte til bikini etter å ha badet i badedrakten. :o)

candyqueen_83
Skrevet

I svømmehallen ville jeg gått i badedrakt, men i bikini på stranda.

Gjest zilja
Skrevet

Jeg ville brukt badedrakt i svømmehallen.

Skrevet

Jeg er av dem som setter det praktiske (stor sett) foran det som skal være "lekkert".

Personlig synes jeg badedrakt er både fint og, som du også sier, praktisk.

Skrevet

Badedrakt i svømmehall fordi det er praksikt. Noen badedrakter kan selvfølgelig se litt kjerringaktige ut, men du verden så mange forskjellige det finnes:-)

Bikini på stranda, fordi jeg soler meg også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...