Gå til innhold

Fun ligth(tropical)

Anbefalte innlegg

Gjest Ut av produksjon??
Skrevet

Hvor har det blitt av den saften?.Det er hele familiens favoritt men vi finner den ikke på noen butikker lengere.Kjørt rundt hele Trondheim å kikket etter den på butikker men ingen har den.

Gjest Funlighten
Skrevet

Ja, den har gått ut av produksjon.

candyqueen_83
Skrevet

Tuller du? Hva skal det bli av ostekaka da? :o(

Gjest snufs...snufs
Skrevet

Si at du tuller..

Det er eneste fun light saften sønnen i huset liker :-)

Aliza1365380759
Skrevet

Så den på Mega Valentinlyst i dag! :)

Gjest Håper jeg
Skrevet

Så den på Mega Valentinlyst i dag! :)

Så kansje den ikke har gått ut av produksjon?

Aliza1365380759
Skrevet

Så kansje den ikke har gått ut av produksjon?

http://www.stabburet.no/drikke/nora-saft-leskedrikk/fun-light står den fremdeles oppført under "varianter", så jeg tror den fortsatt er i produksjon. Den finnes uansett fremdeles i noen butikker! :) Selv er jeg på leting etter en av de nye variantene - Artic Blueberry - uten å ha lykkes å finne den i Trondheim foreløpig. Var derfor jeg la merke til Tropical i hylla ;)

Gjest Håper jeg
Skrevet

http://www.stabburet.no/drikke/nora-saft-leskedrikk/fun-light står den fremdeles oppført under "varianter", så jeg tror den fortsatt er i produksjon. Den finnes uansett fremdeles i noen butikker! :) Selv er jeg på leting etter en av de nye variantene - Artic Blueberry - uten å ha lykkes å finne den i Trondheim foreløpig. Var derfor jeg la merke til Tropical i hylla ;)

Kansje den er så populær at den er utsolgt over hele byen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...