Gjest Ut av produksjon?? Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hvor har det blitt av den saften?.Det er hele familiens favoritt men vi finner den ikke på noen butikker lengere.Kjørt rundt hele Trondheim å kikket etter den på butikker men ingen har den. 0 Siter
Gjest Funlighten Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ja, den har gått ut av produksjon. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ja, den har gått ut av produksjon. Tuller du? Hva skal det bli av ostekaka da? ( 0 Siter
Gjest snufs...snufs Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ja, den har gått ut av produksjon. Si at du tuller.. Det er eneste fun light saften sønnen i huset liker :-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Så den på Mega Valentinlyst i dag! 0 Siter
Gjest Håper jeg Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Så den på Mega Valentinlyst i dag! Så kansje den ikke har gått ut av produksjon? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Så kansje den ikke har gått ut av produksjon? På http://www.stabburet.no/drikke/nora-saft-leskedrikk/fun-light står den fremdeles oppført under "varianter", så jeg tror den fortsatt er i produksjon. Den finnes uansett fremdeles i noen butikker! Selv er jeg på leting etter en av de nye variantene - Artic Blueberry - uten å ha lykkes å finne den i Trondheim foreløpig. Var derfor jeg la merke til Tropical i hylla 0 Siter
Gjest Håper jeg Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 På http://www.stabburet.no/drikke/nora-saft-leskedrikk/fun-light står den fremdeles oppført under "varianter", så jeg tror den fortsatt er i produksjon. Den finnes uansett fremdeles i noen butikker! Selv er jeg på leting etter en av de nye variantene - Artic Blueberry - uten å ha lykkes å finne den i Trondheim foreløpig. Var derfor jeg la merke til Tropical i hylla Kansje den er så populær at den er utsolgt over hele byen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.