Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hihi* Som jeg trodde så glimret diamantene med sitt fravær, men jeg fikk turklær (jakke og bukse), en shorts, fiskeveske og litt fiskeutstyr, stang fikk jeg for to år siden. :o)

Jakke og shorts var for store og shortsen falt ikke helt i smak så de har jeg byttet i noe som passet og falt bedre i smak. :o) Fiskeutstyret er godt prøvd i helga og jeg har dratt inn to ørreter - første gang jeg har dratt fisk på stang i ferskvann - kjempeartig!

Skrevet

En helt perfekt gave, etter min smak. :-)

Satt på jobb for ei stund siden. Sier høyt og tydlig til den ene mannlige kollegaen min at ringer er en av de kjedeligste gavene som finnes.... typsik meg å hoppe i det, for han hadde nettopp gitt en diamantring til verdi av 24 000.- til kona i 40 årsgave...

Alt jeg tenkte på, var hvor mye annet jeg kunne fått for de pengene. For eksempel både turutstyr, fiskeutstyr, ull undertøy osv.... ;-)

Skrevet

Satt på jobb for ei stund siden. Sier høyt og tydlig til den ene mannlige kollegaen min at ringer er en av de kjedeligste gavene som finnes.... typsik meg å hoppe i det, for han hadde nettopp gitt en diamantring til verdi av 24 000.- til kona i 40 årsgave...

Alt jeg tenkte på, var hvor mye annet jeg kunne fått for de pengene. For eksempel både turutstyr, fiskeutstyr, ull undertøy osv.... ;-)

*Hehe* Jeg hadde utvilsomt satt stor pris på en diamantring også, men turutstyr får man jo aldri nok av! :o) Og så koser vi oss så fryktelig når vi er på tur sammen!

Skrevet

*Hehe* Jeg hadde utvilsomt satt stor pris på en diamantring også, men turutstyr får man jo aldri nok av! :o) Og så koser vi oss så fryktelig når vi er på tur sammen!

Om diamantringe hadde vært en type ring jeg liker, hadde jeg satt pris på den. :-)

Men jeg ville faktisk helle foretrukket gaven din, nettopp for hvor praktisk den var og hvor mye kos den fører med seg. :-)

Pluss at den var mer personlig, enn den typiske bursdags og julegaven enkelte menn kjøper... Inn i gullsmeden, sier til hun bak disken at her har du 1500.- pakk inn en fin ring. :-)

Skrevet

Om diamantringe hadde vært en type ring jeg liker, hadde jeg satt pris på den. :-)

Men jeg ville faktisk helle foretrukket gaven din, nettopp for hvor praktisk den var og hvor mye kos den fører med seg. :-)

Pluss at den var mer personlig, enn den typiske bursdags og julegaven enkelte menn kjøper... Inn i gullsmeden, sier til hun bak disken at her har du 1500.- pakk inn en fin ring. :-)

''Pluss at den var mer personlig, enn den typiske bursdags og julegaven enkelte menn kjøper... Inn i gullsmeden, sier til hun bak disken at her har du 1500.- pakk inn en fin ring. :-)''

Min kjære kan ikke å kjøpe smykker, skjønt han kjøpte et til meg da han var på sjøen og det bruker jeg hver dag! Og priser meg lykkelig over at det ikke var i samme genre som det søstra fikk.... *grøss*

Turutstyr slår ikke feil hos oss, vi elsker å dra på tur! :o)

Gjest mora2
Skrevet

Så masse da, heldig du er :0)

Nå kan du hvertfall kose deg på tur, og fiske enda mer fisk!

Gjest jaja, noen får ikke nok
Skrevet

Ja, nå var vi spent gitt..., har ikke tenkt på annet hele helgen!

Følg med i neste episode av Lillemus, herreguuuud!

Skrevet

Ja, nå var vi spent gitt..., har ikke tenkt på annet hele helgen!

Følg med i neste episode av Lillemus, herreguuuud!

*Flirer* Det var noen som insisterte på at jeg måtte fortelle hva jeg fikk. :o)

Skrevet

Hei! Se det ja, han fant jo en riktig grei gave til deg da :) Du er jo glad i natur og friluft. *Ser stolte lillemus når ho drar opp to ørreter*

Skrevet

Hei! Se det ja, han fant jo en riktig grei gave til deg da :) Du er jo glad i natur og friluft. *Ser stolte lillemus når ho drar opp to ørreter*

Jeg har ikke engang fått et lite napp på den stanga på to år og i går mistet jeg to og dro opp to så det var kjempeartig ja! :o)

Skrevet

Jeg har ikke engang fått et lite napp på den stanga på to år og i går mistet jeg to og dro opp to så det var kjempeartig ja! :o)

Men du, var det ikke midt i kommende uke du skulle fylle år? Gave på forskudd, eller kan jeg gratulere med vel overstått bursdag?

Skrevet

Men du, var det ikke midt i kommende uke du skulle fylle år? Gave på forskudd, eller kan jeg gratulere med vel overstått bursdag?

Gave på forskudd. :o)

Skrevet

Gave på forskudd. :o)

Så god han er med deg :)

Skrevet

Jeg tror jeg ville blitt sur hvis jeg hadde fått en ring til den prisen. Hvis ikke vi hadde alt for mange penger i utgangspunktet, da. I vår situasjon, kan jeg se veldig mange andre ting jeg heller vil bruke pengene på enn en ring.

Skrevet

''Alt jeg tenkte på, var hvor mye annet jeg kunne fått for de pengene. For eksempel både turutstyr, fiskeutstyr, ull undertøy osv.... ;-)''

Hvis min kjære skulle bruke 24 000 på gave til meg hadde jeg MYE heler ville hatt noe varig, som f eks en ring, enn at han brant opp hele summen på _undertøy_! ;-)

Skrevet

Jeg tror jeg ville blitt sur hvis jeg hadde fått en ring til den prisen. Hvis ikke vi hadde alt for mange penger i utgangspunktet, da. I vår situasjon, kan jeg se veldig mange andre ting jeg heller vil bruke pengene på enn en ring.

En ring til 24.000,- hadde jeg jo ikke tort å bruke! Da kunne jeg heller fått en ring til 4000,- og så de resterende 20.000,- til å bruke som jeg ville. ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, ikke så langt unna ullundertøy som jeg tippe først, da! *S*

Gratulerer med overstått! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...