Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil gjerne gifte oss snart, å vil veldig gjerne ha det på en fredag, er det mulig, når man velger kirke bryllup???

Eller må det være på en lørdag da??

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Persille1365381127

9

• Nb!

7

• Bookworm

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har vært i kirkebryllup som ble holdt fredager, så det går an.

Gjest mandolina
Skrevet

Ring til kirkevergekontoret i kirken, hvor dere vil ha bryllup og spør.

Hilsen

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1212933453' post='3894384]

Jeg har vært i kirkebryllup som ble holdt fredager, så det går an.

Ok, takk for hjelpen ;-)

Skrevet

Ring til kirkevergekontoret i kirken, hvor dere vil ha bryllup og spør.

Hilsen

Skal ringe de med en gang imorgen tidlig, men måtte bare høre om noen visste noe ;-)

Skrevet

Jeg har vært i kirkebryllup på en annen hverdag enn fredag, så det burde sikkert gå fint.

Persille1365381127
Skrevet

Jada - skal i brylllup på en fredag nå i august, og en venninde giftet seg forrige fredag :)

Begge i kirken selvfølgelig.

Skrevet

Jada - skal i brylllup på en fredag nå i august, og en venninde giftet seg forrige fredag :)

''Begge i kirken selvfølgelig.''

Skriver du dette fordi du mener at det er en selvfølge å gifte seg i kirken, eller fordi dette er selvfølgelig i forhold til det trådstarter spurte om?

Skrevet

''Begge i kirken selvfølgelig.''

Skriver du dette fordi du mener at det er en selvfølge å gifte seg i kirken, eller fordi dette er selvfølgelig i forhold til det trådstarter spurte om?

*S* Tanken slo meg også, men la til grunn at det måtte være sistnevnte tolkning som "gjaldt"! :-)

Skrevet

*S* Tanken slo meg også, men la til grunn at det måtte være sistnevnte tolkning som "gjaldt"! :-)

Jepp, jeg måtte bare være så kverulerende at jeg spurte jeg da;-)

Skrevet

Jepp, jeg måtte bare være så kverulerende at jeg spurte jeg da;-)

*S* ettersom jeg _selvsagt_ ikke er kirkeviet selv, foretrakk jeg å trekke konklusjonen selv fremfor å få et svar som rokket ved mine grunnvoller;-)

Skrevet

*S* ettersom jeg _selvsagt_ ikke er kirkeviet selv, foretrakk jeg å trekke konklusjonen selv fremfor å få et svar som rokket ved mine grunnvoller;-)

Du morsan, jeg er heller ikke kirkeviet, og nettopp detfor jeg reagerte:-)

Skrevet

Du morsan, jeg er heller ikke kirkeviet, og nettopp detfor jeg reagerte:-)

*he he* Vi får se hva persille svarer:-)

Gjest lykke til
Skrevet

Vi var i bryllup for noen år siden, et tre dagers bryllup, da var vielsen i kirken fredagsettermiddag kl 1700 :)

Gjest Elextra
Skrevet

Det kommer helt an på kirkekontoret og presten, du har ikke noe krav på å bli viet andre steder eller tider enn i kirken på lørdag.

Skrevet

Det kommer helt an på kirkekontoret og presten, du har ikke noe krav på å bli viet andre steder eller tider enn i kirken på lørdag.

Ok. Håper dette kontoret går med på det da, skal ringe til de nå idag ;-)

Håper at det går ..

Skrevet

Vi var i bryllup for noen år siden, et tre dagers bryllup, da var vielsen i kirken fredagsettermiddag kl 1700 :)

Det er det samme som viønsker;D Håper vi også kan få det, vi skal sjekke det idag !

Skrevet

Supert!! Da vet jeg at det går ann, skal sjekke om vi får lov, og om det er ledig med kirkekontoret idag ;-) Håper på det beste !

Skrevet

*he he* Vi får se hva persille svarer:-)

* stiller meg i køen av de borgelig gifte som lurer *

(Ikke at hun vil våge å påstå at det er en selvfølge å gifte seg i kirken etter å ha lest dise svarene...)

Skrevet

* stiller meg i køen av de borgelig gifte som lurer *

(Ikke at hun vil våge å påstå at det er en selvfølge å gifte seg i kirken etter å ha lest dise svarene...)

''(Ikke at hun vil våge å påstå at det er en selvfølge å gifte seg i kirken etter å ha lest dise svarene...)''

;-) Tanken har slått meg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...