Nb! Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Vi vil gjerne gifte oss snart, å vil veldig gjerne ha det på en fredag, er det mulig, når man velger kirke bryllup??? Eller må det være på en lørdag da?? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har vært i kirkebryllup som ble holdt fredager, så det går an. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ring til kirkevergekontoret i kirken, hvor dere vil ha bryllup og spør. Hilsen 0 Siter
Nb! Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Skrevet 8. juni 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1212933453' post='3894384] Jeg har vært i kirkebryllup som ble holdt fredager, så det går an. Ok, takk for hjelpen ;-) 0 Siter
Nb! Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Skrevet 8. juni 2008 Ring til kirkevergekontoret i kirken, hvor dere vil ha bryllup og spør. Hilsen Skal ringe de med en gang imorgen tidlig, men måtte bare høre om noen visste noe ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har vært i kirkebryllup på en annen hverdag enn fredag, så det burde sikkert gå fint. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jada - skal i brylllup på en fredag nå i august, og en venninde giftet seg forrige fredag Begge i kirken selvfølgelig. 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jada - skal i brylllup på en fredag nå i august, og en venninde giftet seg forrige fredag Begge i kirken selvfølgelig. ''Begge i kirken selvfølgelig.'' Skriver du dette fordi du mener at det er en selvfølge å gifte seg i kirken, eller fordi dette er selvfølgelig i forhold til det trådstarter spurte om? 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 ''Begge i kirken selvfølgelig.'' Skriver du dette fordi du mener at det er en selvfølge å gifte seg i kirken, eller fordi dette er selvfølgelig i forhold til det trådstarter spurte om? *S* Tanken slo meg også, men la til grunn at det måtte være sistnevnte tolkning som "gjaldt"! :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 *S* Tanken slo meg også, men la til grunn at det måtte være sistnevnte tolkning som "gjaldt"! :-) Jepp, jeg måtte bare være så kverulerende at jeg spurte jeg da;-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jepp, jeg måtte bare være så kverulerende at jeg spurte jeg da;-) *S* ettersom jeg _selvsagt_ ikke er kirkeviet selv, foretrakk jeg å trekke konklusjonen selv fremfor å få et svar som rokket ved mine grunnvoller;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 *S* ettersom jeg _selvsagt_ ikke er kirkeviet selv, foretrakk jeg å trekke konklusjonen selv fremfor å få et svar som rokket ved mine grunnvoller;-) Du morsan, jeg er heller ikke kirkeviet, og nettopp detfor jeg reagerte:-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Du morsan, jeg er heller ikke kirkeviet, og nettopp detfor jeg reagerte:-) *he he* Vi får se hva persille svarer:-) 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Vi var i bryllup for noen år siden, et tre dagers bryllup, da var vielsen i kirken fredagsettermiddag kl 1700 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det kommer helt an på kirkekontoret og presten, du har ikke noe krav på å bli viet andre steder eller tider enn i kirken på lørdag. 0 Siter
Nb! Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Det kommer helt an på kirkekontoret og presten, du har ikke noe krav på å bli viet andre steder eller tider enn i kirken på lørdag. Ok. Håper dette kontoret går med på det da, skal ringe til de nå idag ;-) Håper at det går .. 0 Siter
Nb! Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Vi var i bryllup for noen år siden, et tre dagers bryllup, da var vielsen i kirken fredagsettermiddag kl 1700 Det er det samme som viønsker;D Håper vi også kan få det, vi skal sjekke det idag ! 0 Siter
Nb! Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Jada - skal i brylllup på en fredag nå i august, og en venninde giftet seg forrige fredag Begge i kirken selvfølgelig. Supert!! Da vet jeg at det går ann, skal sjekke om vi får lov, og om det er ledig med kirkekontoret idag ;-) Håper på det beste ! 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 *he he* Vi får se hva persille svarer:-) * stiller meg i køen av de borgelig gifte som lurer * (Ikke at hun vil våge å påstå at det er en selvfølge å gifte seg i kirken etter å ha lest dise svarene...) 0 Siter
morsan Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 * stiller meg i køen av de borgelig gifte som lurer * (Ikke at hun vil våge å påstå at det er en selvfølge å gifte seg i kirken etter å ha lest dise svarene...) ''(Ikke at hun vil våge å påstå at det er en selvfølge å gifte seg i kirken etter å ha lest dise svarene...)'' ;-) Tanken har slått meg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.