Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Ok. Håper dette kontoret går med på det da, skal ringe til de nå idag ;-)

Håper at det går ..

Hva ble det til?-)

Presten her sa at vi kunne få bryllupet nett som vi ønsket det, og gjerne på en fredag. Vi endte opp med noe helt annet da..

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Persille1365381127

9

• Nb!

7

• Bookworm

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva ble det til?-)

Presten her sa at vi kunne få bryllupet nett som vi ønsket det, og gjerne på en fredag. Vi endte opp med noe helt annet da..

Vi vet ikke enda, da presten hadde fri idag, men kyrkjevergen sa at han tvilte på at det var fullt, for han hadde vigsellisten foran seg, å det var ikke en eneste vigsel på fredager, så han kunne se fremover. Men jeg måtte dobbeltsjekke det med presten, for det var opp til han hva han ønsket å svare oss, så skal ringe han imorgen, alt annet er klart, men ingenting bestilt, før jeg har den nøyaktige datoen.. Kan si hvordan det gikk imorgen ;-)

Skrevet

Som i flere enn én.

Som i fler enn én og i tillegg innbefattet meg.

Dersom du virkelig synes at jeg er en av dem som gir det "så mye pepper" for "helt vanlige ting som dere har tolket ut i rare ting som ikke har slått meg en gang" og at du hele tiden må svare på ting jeg "har klart å koke i hop på egen hånd" og at dette sier noe om hvordan jeg "velger å lese" dine innlegg, så synes jeg _virkelig_ du burde skaffe deg nye briller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...