Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du og hvor lenge er det lengste du har vært singel? Jeg er 28 og var gift fra jeg var 20-26. Nå har jeg vært singel i to år...føler at det er umulig å finne en ny...og årene går... Usj.

Skrevet

Jeg blir 40 om noen dager og traff eksmannen min da jeg var 16 år. :o) Jeg var singel i nesten 2 år fra jeg var 35 til like før jeg ble 37, da traff jeg han som nå er mannen i mitt liv og vi håper begge to at vi får bli gamle sammen. :o)

28 år er da ingen alder - du er jo bare ungjenta jo!

Gjest også singel
Skrevet

jeg er 35 og har vel egentlig alltid vært singel. Datet litt ved et par anledninger da jeg var tenåring... Men det ble ikke noe videre av det da, og har ikke blitt noe senere heller. Har prøvd kontaktannonser også, uten å ha hatt hellet med meg. Vet ikke helt hva det skyldes.... kanskje jeg rett og slett er for kresen, eller litt redd , eller kanskje har jeg rett og slett ikke truffet den rette enda... ?? Men jeg har det bra likevel... :-)

candyqueen_83
Skrevet

Du er jo bare 28, har jo god tid :o)

Var singel helt til jeg var 18, også fra 18 1/2 til jeg var 20, også var jeg singel rundt tre-fire måneder da jeg var 22. Nå er jeg 25 og har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg var singel til jeg ble 24 og da giftet jeg meg med mannen min, og nå har vi vært sammen i 32 år.

Hilsen

Gjest Lykkelige singla
Skrevet

Kjære deg,det er da vel ikke usj å være singel.Nyyt det.Tenk på alle fordelene.Gjøre helt som man vil.

Jeg er 42,og hvor mange år jeg har vært singel aner jeg ikke, helt uvesentlig. Nyter hver dag. Ønsker ikke og treffe en mann, men det som skjer det skjer.

Ha en strålende ettermiddag og nyt friheten:)

Skrevet

Hmmm, har vel egentlig ikke vært singel så veldig lenge i slengen. Tror 1 år er det lengste, og det var fra jeg var 19 til jeg ble 20.

Nå er jeg 37,5 :)

Gjest mora2
Skrevet

Det lengste jeg har vært singel var fra 0- 13 år ;0)

Hadde et par korte, ikke særlige seriøse forhold før jeg traff snaxy da jeg var nesten 15 år.Og han holder jeg på enda ;0)

Gjest singeline
Skrevet

Jeg var singel fra jeg var 21 til jeg var 31. Det blir bedre og bedre å være singel jo lengre man er det, synes jeg. Måtte virkelig vurdere om det var verdt det, da jeg traff mannen min som jeg nå er gift og har barn med.

Stort sett mener jeg at det var verdt å gi opp singellivet for ham, men jeg er ikke alltid sikker :)

Gjest Vet aldri hva som lurer
Skrevet

Var single fra jeg var 27 til jeg var 35. Med barn. (hadde noen korte romanser men ikke noe alvorlig. Trivdes også alene.)

Traff min mann da jeg var 35 og vi er sammen ennå, fire år etterpå.

Selv om tiden kan gå så finnes det alltid en der ute for oss. Derfor er nok det beste å slappe av i forhold til dette også, og å leve så "normalt" som mulig. Gå ut med venner, jobbe, ha hobbier etc. Før en vet ordet av det så har man møtt noen som en synes er litt mer interessant :)

Gjest singel og trives
Skrevet

Jeg var singel fra jeg var 21 til jeg var 31. Det blir bedre og bedre å være singel jo lengre man er det, synes jeg. Måtte virkelig vurdere om det var verdt det, da jeg traff mannen min som jeg nå er gift og har barn med.

Stort sett mener jeg at det var verdt å gi opp singellivet for ham, men jeg er ikke alltid sikker :)

"Det blir bedre og bedre å være singel jo lengre man er det, synes jeg. "

Jeg er helt enig med deg! Fatter nesten ikke at noen er så redde for å være singel, det er da helt topp, jeg liker min selvstendighet og å bestemme over mitt eget liv.

Eneste gangene jeg har syntes det var vanskelig å være singel, var i de første månedene etter (to) kjærestebrudd.

På meg virker det som om mange "på død og lilv" må inn i et forhold, og derfor ofte velger noe som ikke er bra for dem engang. Det må da være mye bedre å være singel enn å ha en kjæreste/partner man ikke trives med?!

Skrevet

"Det blir bedre og bedre å være singel jo lengre man er det, synes jeg. "

Jeg er helt enig med deg! Fatter nesten ikke at noen er så redde for å være singel, det er da helt topp, jeg liker min selvstendighet og å bestemme over mitt eget liv.

Eneste gangene jeg har syntes det var vanskelig å være singel, var i de første månedene etter (to) kjærestebrudd.

På meg virker det som om mange "på død og lilv" må inn i et forhold, og derfor ofte velger noe som ikke er bra for dem engang. Det må da være mye bedre å være singel enn å ha en kjæreste/partner man ikke trives med?!

''Det må da være mye bedre å være singel enn å ha en kjæreste/partner man ikke trives med?!

'' Selvsagt. Man leter jo etter en som passer, selv om det er lett å bomme. Er man singel kan det fort bli et stort savn etter nærhet. Dessuten har man alltid noen å gjøre ting sammen med. Mye enklere når man vil ta ting på sparket. Ikke all planlegging osv. To om gledene, to om det praktiske osv.

Gjest singeline
Skrevet

''Det må da være mye bedre å være singel enn å ha en kjæreste/partner man ikke trives med?!

'' Selvsagt. Man leter jo etter en som passer, selv om det er lett å bomme. Er man singel kan det fort bli et stort savn etter nærhet. Dessuten har man alltid noen å gjøre ting sammen med. Mye enklere når man vil ta ting på sparket. Ikke all planlegging osv. To om gledene, to om det praktiske osv.

''Mye enklere når man vil ta ting på sparket. Ikke all planlegging osv. ''

Strengt tatt er det ENDA letter å ta ting på sparket når man bare har seg selv å tenke på :)

Skrevet

''Mye enklere når man vil ta ting på sparket. Ikke all planlegging osv. ''

Strengt tatt er det ENDA letter å ta ting på sparket når man bare har seg selv å tenke på :)

*LOL* Du har seff helt rett. Men hvis man vil gjøre noe tosomt, som å spise ute og ha noen og snakke med, osv. Reise på helgetur og ha noen å dele opplevelsene med... Mange steder er det ingen som reiser alene, man må velge steder med omhu, ikke for små steder, der er det bare par og familier, og ikke lett å få kontakt

Gjest Klaudia
Skrevet

Var singel fra jeg var 21 til 27. Nå har jeg hatt kjæresten min i et halvt år og skal innrømme at jeg savner singellivet innimellom;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du er ung.

Ikke stress. Du finner en etter hvert- om det er det du ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...