Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt grei telefon. Selv etter en runde i vaskemaskinen på 40 grader fungerer den!

Skrevet

Helt grei telefon. Selv etter en runde i vaskemaskinen på 40 grader fungerer den!

*hahahaha* Høres ut til å være midt i blinken for meg!

Gjest mora2
Skrevet

Den blir for dyr for meg, jeg skal ha uten abonnement og 3700,- for en mobil er uaktuelt. :o)

Ja, den er dyr uten abn...Men jeg kjøpte med, så da går det :0)

Hadde heller aldri kjøpt så dyr tlf..De varer jo som regel bare 1år...

candyqueen_83
Skrevet

Ja, den er dyr uten abn...Men jeg kjøpte med, så da går det :0)

Hadde heller aldri kjøpt så dyr tlf..De varer jo som regel bare 1år...

Først skryter du av hvor lenge de varer, og så varer de plutselig bare et år? Ikke akkurat lenge.

Gjest mora2
Skrevet

Først skryter du av hvor lenge de varer, og så varer de plutselig bare et år? Ikke akkurat lenge.

He, he, ser den, men jeg ble frastjelt den siste av min.

:0)

Gjest mora2
Skrevet

Det der er vel telefonen som topper når det gjelder stråling, så en test for ikke så alt for lenge siden.

Sant? Har du en link?

Jeg tror deg, hadde bare vært spennende å lest det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sant? Har du en link?

Jeg tror deg, hadde bare vært spennende å lest det.

http://www.bfs.de/elektro/oekolabel.html

Dette var riktignok ikke testen jeg sikter til, den fant jeg ikke i farta, men sjekker du din mobil har den en stråling på 1,8, mens min f.eks bare har 0,61.

candyqueen_83
Skrevet

Dette var riktignok ikke testen jeg sikter til, den fant jeg ikke i farta, men sjekker du din mobil har den en stråling på 1,8, mens min f.eks bare har 0,61.

Tlf jeg har nå er tydeligvis ikke testet? Står K.A.

Men den forrige hadde 0,31 :o) Det var jo bra.

Gjest mora2
Skrevet

Hm...Prøve å huske på å ikke gå med den for mye i lommen...Og ikke ha den på nattbordet om natten..

Takk for info :0)

Tvillingmamma
Skrevet

Min mor hadde en slik. Fikk levert den inn igjen etter _mye_ styr. Skjermen gikk i svart, batteriet holdt ikke, uansett oppsett ville den ikke sende mms.....

Hun gikk til slutt for w380i. Der fugnerer alt helt fint. La inn musikk til henne og hun synes det er helt topp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...