Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tlf jeg har nå er tydeligvis ikke testet? Står K.A.

Men den forrige hadde 0,31 :o) Det var jo bra.

Kan være stor forskjell fra modell til modell, og fra en telefon til nyere i samme serie.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hm...Prøve å huske på å ikke gå med den for mye i lommen...Og ikke ha den på nattbordet om natten..

Takk for info :0)

Ingen årsak! Alle telefoner er jo innenfor tilrådde strålingsgrenser, men jeg liker likevel å tenke på at min ligger godt under grensa i stedet for rett under. :-D

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Jeg har ikke bruk for mp3-telefon''

Man kan nå si hva man vil, men når du hører på musikk, noen ringer og musikken tones ned sånn at du bare kan trykke på en knapp for å svare på handsfree, da skjønner man i grunnen hvor smart det er med telefon og mp3-spiller i ett.

Skrevet

''Jeg har ikke bruk for mp3-telefon''

Man kan nå si hva man vil, men når du hører på musikk, noen ringer og musikken tones ned sånn at du bare kan trykke på en knapp for å svare på handsfree, da skjønner man i grunnen hvor smart det er med telefon og mp3-spiller i ett.

Men jeg hører jo ikke på musikk unntatt når jeg sitter i bilen og da bruker jeg bilstereoen. Før jeg fikk bil ønsket jeg meg mp3-tlf fordi jeg da tok mye buss, men det gjør jeg jo ikke lenger. :o)

Gjest mora2
Skrevet

Ingen årsak! Alle telefoner er jo innenfor tilrådde strålingsgrenser, men jeg liker likevel å tenke på at min ligger godt under grensa i stedet for rett under. :-D

Uff, ja, dette skal jeg hvertfall tenke på neste gang jeg kjøper tlf!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...