Gjest ChiengMai Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Tlf jeg har nå er tydeligvis ikke testet? Står K.A. Men den forrige hadde 0,31 ) Det var jo bra. Kan være stor forskjell fra modell til modell, og fra en telefon til nyere i samme serie. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hm...Prøve å huske på å ikke gå med den for mye i lommen...Og ikke ha den på nattbordet om natten.. Takk for info :0) Ingen årsak! Alle telefoner er jo innenfor tilrådde strålingsgrenser, men jeg liker likevel å tenke på at min ligger godt under grensa i stedet for rett under. :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 ''Jeg har ikke bruk for mp3-telefon'' Man kan nå si hva man vil, men når du hører på musikk, noen ringer og musikken tones ned sånn at du bare kan trykke på en knapp for å svare på handsfree, da skjønner man i grunnen hvor smart det er med telefon og mp3-spiller i ett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 ''Jeg har ikke bruk for mp3-telefon'' Man kan nå si hva man vil, men når du hører på musikk, noen ringer og musikken tones ned sånn at du bare kan trykke på en knapp for å svare på handsfree, da skjønner man i grunnen hvor smart det er med telefon og mp3-spiller i ett. Men jeg hører jo ikke på musikk unntatt når jeg sitter i bilen og da bruker jeg bilstereoen. Før jeg fikk bil ønsket jeg meg mp3-tlf fordi jeg da tok mye buss, men det gjør jeg jo ikke lenger. ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Ingen årsak! Alle telefoner er jo innenfor tilrådde strålingsgrenser, men jeg liker likevel å tenke på at min ligger godt under grensa i stedet for rett under. :-D Uff, ja, dette skal jeg hvertfall tenke på neste gang jeg kjøper tlf! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.