Gjest Kjøpe leilighet Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har en sak hos Lindorff overvåkning som det er anmerking på.jeg betale hele beløpet på Fredag og lurer på hvor lenge kan det gå før betalingsanmerkingene er borte? 0 Siter
Gjest kjedelige saker Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hvis du vet at du har fått betalingsanmerkning tror jeg den blir stående i tre år. Men det vil også stå at kravet er betalt. Hvis den bare har vært til inkasso har du ikke fått noen betalingsanmerkning. Har saken vært i forliksråd? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hvis du vet at du har fått betalingsanmerkning tror jeg den blir stående i tre år. Men det vil også stå at kravet er betalt. Hvis den bare har vært til inkasso har du ikke fått noen betalingsanmerkning. Har saken vært i forliksråd? Når kravet er innfriet, skal anmerkningen tas bort. Hilsen 0 Siter
Gjest Kjøpe leilighet Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Når kravet er innfriet, skal anmerkningen tas bort. Hilsen Det var det jeg også trodde.Håpe det går fort 0 Siter
Gjest kjedelige saker Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Når kravet er innfriet, skal anmerkningen tas bort. Hilsen Ja, det er visst riktig det. Når hele kravet er betalt, inkludert inkassoomkostninger og andre omkostninger som er påløpt, da blir anmerkningen slettet. Jeg leste om dette for noen dager siden. Saken der var at hovedkravet var betalt, men ikke inkassoomkostningene, og da ble anmerkningen stående, ikke i 3 år men i 4 år. Jeg måtte gå tilbake å finne artikkelen. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det var det jeg også trodde.Håpe det går fort Du kan ringe til inkassoselskapet og be dem fjerne anmerkningen. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.