Gå til innhold

kjøpe togbillett på Oslo s

Anbefalte innlegg

Gjest billettkontor??
Skrevet

Gamle svigermor skal reise med tog fra oslo s til Lillehammer i morgen og gruer seg så fælt, for hun har fått det for seg at det ikke er noe billettkontor der lenger, og hun må kjøpe på automat, og det er så vanskelig for gamle damer som ikke er vant til sånt.... Jeg sier at selv om det er kommet automater der, og billettkontorene er lagt ned ellers langs toglinja, må det da i himmelens navn være et manuelt billettkontor der, på en sånn diger hovedstasjon??

Må jeg bli med svigermor til byen for å hjelpe henne å kjøpe billett på automaten (???!???!! Jeg gjør jo selvf gjerne det hvis jeg må, men det passer ganske dårlig...) eller er det noen som vet om det er billettkontor der ennå??

Skrevet

Jeg har ihvertfall kjøpt månedskort i manuell luke - kan ikke tenke meg annet enn at man også kan kjøpe enkeltbilletter i luke der.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det er billettkontor på Oslo S. :o)

Skrevet

Det er noen skranker der fortsatt.

De automatene har forresten jeg ofte problemer med, de vil ikke lese kortet mitt. Sist, på Gardermoen, måtte jeg bare gå på toget uten billett.

Skrevet

koster 20kr mer eller noe hvis du ikke kjøper i den automaten..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...