Gjest billettkontor?? Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Gamle svigermor skal reise med tog fra oslo s til Lillehammer i morgen og gruer seg så fælt, for hun har fått det for seg at det ikke er noe billettkontor der lenger, og hun må kjøpe på automat, og det er så vanskelig for gamle damer som ikke er vant til sånt.... Jeg sier at selv om det er kommet automater der, og billettkontorene er lagt ned ellers langs toglinja, må det da i himmelens navn være et manuelt billettkontor der, på en sånn diger hovedstasjon?? Må jeg bli med svigermor til byen for å hjelpe henne å kjøpe billett på automaten (???!???!! Jeg gjør jo selvf gjerne det hvis jeg må, men det passer ganske dårlig...) eller er det noen som vet om det er billettkontor der ennå?? 0 Siter
morsan Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har ihvertfall kjøpt månedskort i manuell luke - kan ikke tenke meg annet enn at man også kan kjøpe enkeltbilletter i luke der. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Ja, det er billettkontor på Oslo S. ) 0 Siter
Solbæra Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Det er noen skranker der fortsatt. De automatene har forresten jeg ofte problemer med, de vil ikke lese kortet mitt. Sist, på Gardermoen, måtte jeg bare gå på toget uten billett. 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 koster 20kr mer eller noe hvis du ikke kjøper i den automaten.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.