Gå til innhold

Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest handle på nettet
Skrevet

Bestilte nettopp sko fra Usa, som skal sendes med UPS...sto ikke noe om hvor lang tid det ville ta før jeg får de... Noen her som har peiling?

Gjest Rafens
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp klær på nettet, fra USA, som ble sendt med UPS. Tok tre dager. Ikke skjønner jeg hvordan de fikk det til, men. :-)

Gjest handle på nettet
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp klær på nettet, fra USA, som ble sendt med UPS. Tok tre dager. Ikke skjønner jeg hvordan de fikk det til, men. :-)

Håper dette kan skje meg også, trenger skoene til helgen :-)

Skrevet

UPS er kurerlevering noe a la TNT, DHL og Fedex, og det skal jo bare ta fra 1 dag til noen få.

UPS har ikke biler som leverer alle steder, så de sender med post fra Oslo til f.eks Vestlandet (om det også gjelder store byer som Bergen, vet jeg ikke).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...