Gjest handle på nettet Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Bestilte nettopp sko fra Usa, som skal sendes med UPS...sto ikke noe om hvor lang tid det ville ta før jeg får de... Noen her som har peiling? 0 Siter
Gjest Rafens Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg kjøpte nettopp klær på nettet, fra USA, som ble sendt med UPS. Tok tre dager. Ikke skjønner jeg hvordan de fikk det til, men. :-) 0 Siter
Gjest handle på nettet Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg kjøpte nettopp klær på nettet, fra USA, som ble sendt med UPS. Tok tre dager. Ikke skjønner jeg hvordan de fikk det til, men. :-) Håper dette kan skje meg også, trenger skoene til helgen :-) 0 Siter
fresja Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 UPS er kurerlevering noe a la TNT, DHL og Fedex, og det skal jo bare ta fra 1 dag til noen få. UPS har ikke biler som leverer alle steder, så de sender med post fra Oslo til f.eks Vestlandet (om det også gjelder store byer som Bergen, vet jeg ikke). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.