Gå til innhold

Hagesalg/bruktbilsalg o.l hvem møter opp?

Anbefalte innlegg

Gjest Selgeren
Skrevet

Joda, hver gang svermer det av utlendinger som helst ikke skal betale mer enn en hundrelapp og betale resten i avdrag eller "senere".

Vanvittig irriterende!!!

Skrevet

Himmelske hav, du selger til den prisen du selv vil ha. Og vær nå glad for at noen gidder å komme til deg slik at du blir kvitt noe.

Skrevet

Himmelske hav, du selger til den prisen du selv vil ha. Og vær nå glad for at noen gidder å komme til deg slik at du blir kvitt noe.

Nåja - jeg hadde en rekke annonser på finn for noen uker siden og flertallet av de som ringte var utlendinger som ville ha meg til å komme på den andre siden av byen så de fikk se på en barnesykkel... Ikke mye aktuelt. Skal de kjøpe får de selv komme til meg for å se. Ble kvitt alt med ett unntak da.

Skrevet

Nåja - jeg hadde en rekke annonser på finn for noen uker siden og flertallet av de som ringte var utlendinger som ville ha meg til å komme på den andre siden av byen så de fikk se på en barnesykkel... Ikke mye aktuelt. Skal de kjøpe får de selv komme til meg for å se. Ble kvitt alt med ett unntak da.

Fint du ble kvitt noe. Men man kan liksom ikke flytte hele garasjen over til andre siden av byen ;)

Jeg har aldri hatt garasjeutsalg, men jeg ville blitt glad for det jeg ble kvitt. Mulig jeg misforstod hele innlegget? Jeg forstod som at h*n irriterte seg over at det var utlendinger som ville handle? Og det hørtes nesten ut som at han satte ned prisen når de maste og at det var irriterende. Jaja, ikke første gang jeg tar feil om så er :)

Gjest Selgeren
Skrevet

Fint du ble kvitt noe. Men man kan liksom ikke flytte hele garasjen over til andre siden av byen ;)

Jeg har aldri hatt garasjeutsalg, men jeg ville blitt glad for det jeg ble kvitt. Mulig jeg misforstod hele innlegget? Jeg forstod som at h*n irriterte seg over at det var utlendinger som ville handle? Og det hørtes nesten ut som at han satte ned prisen når de maste og at det var irriterende. Jaja, ikke første gang jeg tar feil om så er :)

Du mirsforstod, jeg kan gi deg et eksempel:

Hvis du skal selge bilen din og får masse henvendelser om at de skal gi deg småpenger og betale "senere" eller gi deg noe smårusk i uka og lignende, blir ikke glad for det.

Ikke noe moro å ha med "kunder" å gjøre som helst ikke skal gi deg noe penger for det du skal selge...

Jeg syns ihvertfal ldet er vanvittig provoserende....

Skrevet

Du mirsforstod, jeg kan gi deg et eksempel:

Hvis du skal selge bilen din og får masse henvendelser om at de skal gi deg småpenger og betale "senere" eller gi deg noe smårusk i uka og lignende, blir ikke glad for det.

Ikke noe moro å ha med "kunder" å gjøre som helst ikke skal gi deg noe penger for det du skal selge...

Jeg syns ihvertfal ldet er vanvittig provoserende....

Ok, ja da forstår jeg deg. Merkelig at folk kan få seg til det i det hele tatt!? Hvis de vil ha noe gratis så får de vel gå på dyngen, det kan være noen varp der for dem ;)

Gjest Selgeren
Skrevet

Ok, ja da forstår jeg deg. Merkelig at folk kan få seg til det i det hele tatt!? Hvis de vil ha noe gratis så får de vel gå på dyngen, det kan være noen varp der for dem ;)

Jepp, mye frekke folk, ville aldri tatt en telefon eller møtt opp hos noen med det i tankene, for det er direkte flaut.

Skal henvise de til dynga neste gang ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...