Gjest uvitende om dette Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hva kommer det av at man merker at man har mer vann i kroppen nå. Har merket det nå i et par dager, men skal ikke si det bare har vært de siste par dagene. Føler meg vel også ørlite grann hoven i føttene. Men leggene, hvis jeg trykker litt hardt og holder noen sekunder, blir fingermerket sittende fast i leggen noen sekunder før det forsvinner igjen. Hva kommer dette av? Og er det farlig? Hadde mye mer vann i leggene/kroppen når jeg var gravid, og har ikke merket noe til dette utenom det. Er det varmen som har vært nå det kommer av? For lite vann? Burde jeg oppsøke lege? Håper på svar fra noen 0 Siter
Loralei Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det er nok bare varmen som gjør det. Med mindre du får smerter, farge eller temperaturforskjell er det lite sannsynlig at det er farlig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det er nok varmen. Den kan gjøre at blodårene ikke trekker seg så godt sammen, og væske samles i de "nedre regionene" Drikk mye vann, beveg bena og særlig leggmusklene, og prøv å holde bena høyt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.