Gå til innhold

Wita

Anbefalte innlegg

Gjest Mye rart, ja
Skrevet

Hehe, først ber du om å få tråden din slettet, og så får du spørsmålet om slettingen også slettet?

Snakk om å kunne stå for det man skriver. Kanskje greit du holder deg til å skrive om middagsoppskrifter og blomsterbed heretter?

Skrevet

Det var kanskje min feil. Det var ikke meningen at det skulle ende sånn.

Gjest Mye rart, ja
Skrevet

Nåja, enkelte her får jo slettet hva det måtte være. Og det er ikke akkurat første gang Wita får slettet noe hun mener har "utviklet seg ubehagelig"....

Skrevet

Oi, dette må ha skjedd fort, jeg fikk ikke med meg verken den ugreie tråden (var det den om naboen?) eller at du lagde laban-krøll...

Skrevet

Jeg har bedt om å få slettingen slettet?

?

Skrevet

Neida Laban, bare ta det med ro:-)Det ble litt ubehagelig. Jeg kan ikke nok data til å forestille meg det du snakket om, så min feil.

Egentlig bare helt fint at du gjorde meg oppmerksom på det.

Skrevet

Jeg har bedt om å få slettingen slettet?

?

Jeg vet ikke om det ble slettet fordi du ba om det eller fordi vi rotet oss sånn ut på viddene med bostedsdetaljer. Det spiller ingen rolle, jeg beklager forsåvidt min andel av saken. Men det var du som spurte om jeg visste hvor du bodde :-)

De burde slette innlegget jeg refererte til også, som røper saken, hvis dette skal være så hemmelig.

Skrevet

Jeg vet ikke om det ble slettet fordi du ba om det eller fordi vi rotet oss sånn ut på viddene med bostedsdetaljer. Det spiller ingen rolle, jeg beklager forsåvidt min andel av saken. Men det var du som spurte om jeg visste hvor du bodde :-)

De burde slette innlegget jeg refererte til også, som røper saken, hvis dette skal være så hemmelig.

Ikke gjør meg mer paranoid nå er du snill:-)

Det var jeg som ba om det.

Skrevet

Ikke gjør meg mer paranoid nå er du snill:-)

Det var jeg som ba om det.

Søk på navnet til mannen din, så kan du bestille mer sletting etterpå...

Skrevet

Nåja, enkelte her får jo slettet hva det måtte være. Og det er ikke akkurat første gang Wita får slettet noe hun mener har "utviklet seg ubehagelig"....

Takk og pris at ikke webbis tenker at "nei, nå har vi jammen meg slettet nok tråder fra vedkommende bruker, så nå gidder vi ikke slette mer for h*n "

Gjest Mye rart, ja
Skrevet

Takk og pris at ikke webbis tenker at "nei, nå har vi jammen meg slettet nok tråder fra vedkommende bruker, så nå gidder vi ikke slette mer for h*n "

Enkelte burde innse at det er lov å tenke selv.

Skrevet

Enkelte burde innse at det er lov å tenke selv.

Ser at du også virkelig står inne for det du mener, dette nicket har jeg aldri sett før - nytt for anledninge? ;-)

Gjest Mye rart, ja
Skrevet

Ser at du også virkelig står inne for det du mener, dette nicket har jeg aldri sett før - nytt for anledninge? ;-)

Nei, har brukt det flere ganger.

Skrevet

Nei, har brukt det flere ganger.

''Flere ganger'' - når du ikke vil at folk skal vite hvem du egentlig er da eller?

Gjest Mye rart, ja
Skrevet

''Flere ganger'' - når du ikke vil at folk skal vite hvem du egentlig er da eller?

Nei, når jeg føler for det. Har aldri hatt noe fast nick. Var det mer du lurte på?

Skrevet

Nei, når jeg føler for det. Har aldri hatt noe fast nick. Var det mer du lurte på?

Nei takk, jeg tror det er bra nå.

Nei forresten; hvorfor har du den oppfatning av at du kan kommentere og kritisere andres måter å gjøre ting på, men reagerer når det samme skjer med deg selv?

Gjest Mye rart, ja
Skrevet

Nei takk, jeg tror det er bra nå.

Nei forresten; hvorfor har du den oppfatning av at du kan kommentere og kritisere andres måter å gjøre ting på, men reagerer når det samme skjer med deg selv?

Reagerer? Det gjør jeg da ikke. Bare lurte på om du hadde noe, litt mer interessant, på hjertet, for du begynte å kjede meg.

Skrevet

Søk på navnet til mannen din, så kan du bestille mer sletting etterpå...

Jeg har lett, men finner ingenting på han. Jeg finner en hel rekke ting på andre med samme navn.

Skrevet

Jeg har lett, men finner ingenting på han. Jeg finner en hel rekke ting på andre med samme navn.

Jeg mener DOL-søk.

Skrevet

Jeg mener DOL-søk.

Dol-søk på mannen min????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...