morsan Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Dol-søk på mannen min???? Nå tror jeg du snart bør lage deg en anonym mailadresse på hotmail eller lignende og ta diskusjonen med laban utenfor våre øyne:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Nå tror jeg du snart bør lage deg en anonym mailadresse på hotmail eller lignende og ta diskusjonen med laban utenfor våre øyne:-) Jeg er ikke noe flink til det. Må ha hjelp til å få gjort det:-) Dessuten har jeg tatt et søk nå og jeg finner ingenting der heller. 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Dol-søk på mannen min???? Kanskje du skulle gjøre som jeg foreslår, i stedet for å skrive flere innlegg nå. Jeg har forsøkt å fortelle deg dette i hele dag. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Kanskje du skulle gjøre som jeg foreslår, i stedet for å skrive flere innlegg nå. Jeg har forsøkt å fortelle deg dette i hele dag. ok. 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er ikke noe flink til det. Må ha hjelp til å få gjort det:-) Dessuten har jeg tatt et søk nå og jeg finner ingenting der heller. Ikke søkefunksjonen øverst til høyre, men den som står under Bokhandel i menyen i venstre marg. 0 Siter
morsan Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er ikke noe flink til det. Må ha hjelp til å få gjort det:-) Dessuten har jeg tatt et søk nå og jeg finner ingenting der heller. gå til www.start.no trykk på "email" trykk på "jeg er ny bruker" Fyll ut info - dikt opp et navn, f eks Wicky Witassen og følg videre instruksjoner. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Ikke søkefunksjonen øverst til høyre, men den som står under Bokhandel i menyen i venstre marg. Ok, nå synes jeg du har lagt litt for godt rette for de som er like datakyndig som deg. Nå har jeg kommet hjem fra jobb og her hjemme har jeg ingen mailadresse og har heller ingen peil på hvordan jeg lager en. 0 Siter
morsan Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Ok, nå synes jeg du har lagt litt for godt rette for de som er like datakyndig som deg. Nå har jeg kommet hjem fra jobb og her hjemme har jeg ingen mailadresse og har heller ingen peil på hvordan jeg lager en. ''Ok, nå synes jeg du har lagt litt for godt rette for de som er like datakyndig som deg.'' Det var ikke akkurat noen bombe laban la ut her, da. Det er det helt vanlige stedet å søke opp ting på dol, som jeg tror de aller fleste vet om. Men jeg vet ikke hva din mann heter, alt jeg vet er at han kan ligne litt på Morten Harket;-) 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Ok, nå synes jeg du har lagt litt for godt rette for de som er like datakyndig som deg. Nå har jeg kommet hjem fra jobb og her hjemme har jeg ingen mailadresse og har heller ingen peil på hvordan jeg lager en. Du trenger ingen mailadresse for å søke på DOL. Det var morsan som skrev det om mail. De som vet navnene fra før, har ingen nytte fra eller til av det jeg skrev. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Du trenger ingen mailadresse for å søke på DOL. Det var morsan som skrev det om mail. De som vet navnene fra før, har ingen nytte fra eller til av det jeg skrev. Kan du gjøre meg en tjeneste? Jeg knoter med å lage meg mailadresse. Vil du sende en mail til webmaster å be om å få det nevnte innlegget slettet? 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Kan du gjøre meg en tjeneste? Jeg knoter med å lage meg mailadresse. Vil du sende en mail til webmaster å be om å få det nevnte innlegget slettet? OK, har gjort det. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 OK, har gjort det. Tusen takk:-) Blir så stresset at jeg bare gjør feil når jeg skal lage meg adresse. Nå kan jeg gjøre det i fred og ro i kveld isteden. 0 Siter
Gjest Jasonsenidag Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Reagerer? Det gjør jeg da ikke. Bare lurte på om du hadde noe, litt mer interessant, på hjertet, for du begynte å kjede meg. Gå ut herfra, Mye rart, ja. Du er en skikkelig støysender og bråkmaker. Vi klarer oss veldig bra uten sånne som deg (sur og misunnelig på hyggelige folk?) 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Tusen takk:-) Blir så stresset at jeg bare gjør feil når jeg skal lage meg adresse. Nå kan jeg gjøre det i fred og ro i kveld isteden. Oops - først nå oppdaget jeg at ikke dette lå på Meldinger. Det skulle det nok absolutt ha gjort. Hvis du skaffer deg en mailadresse, skal jeg sende deg en kopi av innlegget (evt. link hvis det fremdeles finnes), så skjønner du hva jeg har gnålt om idag :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Oops - først nå oppdaget jeg at ikke dette lå på Meldinger. Det skulle det nok absolutt ha gjort. Hvis du skaffer deg en mailadresse, skal jeg sende deg en kopi av innlegget (evt. link hvis det fremdeles finnes), så skjønner du hva jeg har gnålt om idag :-) Jeg har funnet det. Har ikke sett innlegget tidligere. 0 Siter
Gjest Mye rart, ja Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Gå ut herfra, Mye rart, ja. Du er en skikkelig støysender og bråkmaker. Vi klarer oss veldig bra uten sånne som deg (sur og misunnelig på hyggelige folk?) Hahahahha. Takk for dagens latter! :-))))) 0 Siter
Gjest Villervalla Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hahahahha. Takk for dagens latter! :-))))) Jaja, så ble det endelig noe på deg også. 0 Siter
Gjest Mye rart, ja Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jaja, så ble det endelig noe på deg også. Ormen, nå begynner du å bli litt småpatetisk. ;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Ormen, nå begynner du å bli litt småpatetisk. ;-) Nei du, "Ormen" er det ikke. Jeg ga meg litt oppi her - SÅ patetisk er jeg ikke. Jeg bruker kun ett nick selv om jeg kanskje slenger litt med leppa innimellom - men jeg tar ikke ansvar for at andre fortsetter i en tråd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.