Gå til innhold

Wita

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dol-søk på mannen min????

Nå tror jeg du snart bør lage deg en anonym mailadresse på hotmail eller lignende og ta diskusjonen med laban utenfor våre øyne:-)

Skrevet

Nå tror jeg du snart bør lage deg en anonym mailadresse på hotmail eller lignende og ta diskusjonen med laban utenfor våre øyne:-)

Jeg er ikke noe flink til det. Må ha hjelp til å få gjort det:-)

Dessuten har jeg tatt et søk nå og jeg finner ingenting der heller.

Skrevet

Dol-søk på mannen min????

Kanskje du skulle gjøre som jeg foreslår, i stedet for å skrive flere innlegg nå.

Jeg har forsøkt å fortelle deg dette i hele dag.

Skrevet

Kanskje du skulle gjøre som jeg foreslår, i stedet for å skrive flere innlegg nå.

Jeg har forsøkt å fortelle deg dette i hele dag.

ok.

Skrevet

Ikke søkefunksjonen øverst til høyre, men den som står under Bokhandel i menyen i venstre marg.

Skrevet

gå til www.start.no

trykk på "email"

trykk på "jeg er ny bruker"

Fyll ut info - dikt opp et navn, f eks Wicky Witassen og følg videre instruksjoner.

Skrevet

Ikke søkefunksjonen øverst til høyre, men den som står under Bokhandel i menyen i venstre marg.

Ok, nå synes jeg du har lagt litt for godt rette for de som er like datakyndig som deg.

Nå har jeg kommet hjem fra jobb og her hjemme har jeg ingen mailadresse og har heller ingen peil på hvordan jeg lager en.

Skrevet

Ok, nå synes jeg du har lagt litt for godt rette for de som er like datakyndig som deg.

Nå har jeg kommet hjem fra jobb og her hjemme har jeg ingen mailadresse og har heller ingen peil på hvordan jeg lager en.

''Ok, nå synes jeg du har lagt litt for godt rette for de som er like datakyndig som deg.''

Det var ikke akkurat noen bombe laban la ut her, da. Det er det helt vanlige stedet å søke opp ting på dol, som jeg tror de aller fleste vet om.

Men jeg vet ikke hva din mann heter, alt jeg vet er at han kan ligne litt på Morten Harket;-)

Skrevet

Du trenger ingen mailadresse for å søke på DOL. Det var morsan som skrev det om mail.

De som vet navnene fra før, har ingen nytte fra eller til av det jeg skrev.

Skrevet

Du trenger ingen mailadresse for å søke på DOL. Det var morsan som skrev det om mail.

De som vet navnene fra før, har ingen nytte fra eller til av det jeg skrev.

Kan du gjøre meg en tjeneste?

Jeg knoter med å lage meg mailadresse.

Vil du sende en mail til webmaster å be om å få det nevnte innlegget slettet?

Skrevet

Kan du gjøre meg en tjeneste?

Jeg knoter med å lage meg mailadresse.

Vil du sende en mail til webmaster å be om å få det nevnte innlegget slettet?

OK, har gjort det.

Skrevet

OK, har gjort det.

Tusen takk:-)

Blir så stresset at jeg bare gjør feil når jeg skal lage meg adresse. Nå kan jeg gjøre det i fred og ro i kveld isteden.

Gjest Jasonsenidag
Skrevet

Reagerer? Det gjør jeg da ikke. Bare lurte på om du hadde noe, litt mer interessant, på hjertet, for du begynte å kjede meg.

Gå ut herfra, Mye rart, ja. Du er en skikkelig støysender og bråkmaker. Vi klarer oss veldig bra uten sånne som deg (sur og misunnelig på hyggelige folk?)

Skrevet

Tusen takk:-)

Blir så stresset at jeg bare gjør feil når jeg skal lage meg adresse. Nå kan jeg gjøre det i fred og ro i kveld isteden.

Oops - først nå oppdaget jeg at ikke dette lå på Meldinger. Det skulle det nok absolutt ha gjort.

Hvis du skaffer deg en mailadresse, skal jeg sende deg en kopi av innlegget (evt. link hvis det fremdeles finnes), så skjønner du hva jeg har gnålt om idag :-)

Skrevet

Oops - først nå oppdaget jeg at ikke dette lå på Meldinger. Det skulle det nok absolutt ha gjort.

Hvis du skaffer deg en mailadresse, skal jeg sende deg en kopi av innlegget (evt. link hvis det fremdeles finnes), så skjønner du hva jeg har gnålt om idag :-)

Jeg har funnet det. Har ikke sett innlegget tidligere.

Gjest Mye rart, ja
Skrevet

Gå ut herfra, Mye rart, ja. Du er en skikkelig støysender og bråkmaker. Vi klarer oss veldig bra uten sånne som deg (sur og misunnelig på hyggelige folk?)

Hahahahha. Takk for dagens latter! :-)))))

Gjest Villervalla
Skrevet

Hahahahha. Takk for dagens latter! :-)))))

Jaja, så ble det endelig noe på deg også.

Gjest Mye rart, ja
Skrevet

Jaja, så ble det endelig noe på deg også.

Ormen, nå begynner du å bli litt småpatetisk. ;-)

Skrevet

Ormen, nå begynner du å bli litt småpatetisk. ;-)

Nei du, "Ormen" er det ikke. Jeg ga meg litt oppi her - SÅ patetisk er jeg ikke. Jeg bruker kun ett nick selv om jeg kanskje slenger litt med leppa innimellom - men jeg tar ikke ansvar for at andre fortsetter i en tråd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...