Gjest på et skjema Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg fyller ut et skjema ang. støtte; hva betyr det? Vi er jo venner, men betyr dette om vi er mer enn venner? Det er vi ikke. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Første tanke er at du og far kommuniserer sammen på egenhånd, eller om kontakt går via advokat eller offentlige instanser... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Du kan skrive "Ikke annet enn ved henting og levering av barna". 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Vi krysser alltid av på at vi ikke har personlig kontakt. ) Men siden vi feirer 17. mai og jul sammen hele bunten så er det kanskje ikke heeelt korrekt? På den annen side har vi fint lite kontakt i hverdagen egentlig, kun via mail/sms, vi sees ganske sjelden. 0 Siter
Nikki Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Dersom det er stønad fra trygdekontor eller lignende, så ønsker de nok å få avklart om dere er kjærester, og hvor mye han evt. er hos dere? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Eg ville skrevet (noe som i mitt tilfelle er riktig): Personlig kontakt i forbindelse med barnas oppvekst og utvikling, ellers ingen kontakt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.