Gjest heyheymymy Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Har oppdaget en kul på størrelse med en stor er i endetarmen. Jeg er ikke så glad i å gå til legen. Kan det være farlig? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Høres ut som hemoride. Det er ikke farlig, men om den ikke går bort, og blir vondt så må du kanskje gå til legen å få operert den bort. Spis fiber, det å trøkke på dass gjør at det kommer hemorider... 0 Siter
Gjest heyheymymy Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Høres ut som hemoride. Det er ikke farlig, men om den ikke går bort, og blir vondt så må du kanskje gå til legen å få operert den bort. Spis fiber, det å trøkke på dass gjør at det kommer hemorider... Ok. takk :-) 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det er sikkert en hemoroide. helt ufarlig, men hvis den vokser seg større kan den gjøre vondt. Du får kjøpt hemoroidekrem (rektalsalve) på apoteket uten resept. Prøv det en tid. Hvis det ikke hjelper, kontakter du legen og får en reseptbelagt salve eller søknad om operasjon. 0 Siter
Gjest cawin Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 ta deg en tur legen mener nå jeg! Ikke for å skremme deg, men jeg kjenner noen, som har tatt feil og har hatt tarmkreft isteden! De to sykdommene kan forveksles.Symtomene er temmelig like! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.