Gjest pinelig berørt mann fra Drøbak Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Leste at Tyske turister blir frarådet å reise til Oslo. Prostituerte, tiggere og narkomane oversvømmer Oslos paradegate. Den menneskelige fornedringen foregår åpenlyst midt i sentrum. Jeg kan ikke si meg mer enig enn advarselen fra det tyske turistkontoret, og trist er det. Var med en kamerat på jobb som budbilsjåfør i helgen og talt sikkert 100 nigerianske horer på vår ferd i sentrumsgatene. 300 meter fra Karl Johan stod to menn med buksa på knærene og ble sugd på åpen gate!! Jeg var i Oslo i vinter på en bytur og ble antastet gang på gang av disse horene på min ferd nedover nasjonalgaten. På nedre del av Karl Johan kryr det av narkomane, og omsetningen er åpenlys. På dagstid sitter det tiggere på hvert gatehjørne. Er dette virkelig mulig? Jada, men hvordan kan dette aksepteres av de som bestemmer skjønner jeg ikke. Dette landet er full av så utrolig mange lover og bestemmelser, hvorfor ikke forby tigging, gateprostitusjon og narkohandel? De narkomane kan man f.eks gi et lokale hvor de kan holde på med sitt. Svært mange av tiggerne forsvinner dersom det blir slått ned på. Jeg regner med at horetrafikken forsvinner fra gateplan når forbudet trer i kraft, men hvorfor ikke slå ned på det med en gang. Har Oslo virkelig råd til å ødelegge statusen sin på denne måten? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Er det virkelig mulig, at hovedstaden i et av verdens rikeste land, er et slik syndens metropol. Hvor finnes politiet? Kan ikke de ta affære? Det er en skam for Norge. Hilsen 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hurra for tyskerene! Håper de (politikerene) snart får ut fingeren når det gjelder dette forbudet. De fortjener ikke turister i Oslo og landet vårt når de tillater slik adferd som du beskriver her. Tenk, noen ble sugd på åpen gate...heelt på trynet at slikt er mulig. Stoffmisbruket er selvsagt like galt. Huff. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det triste med dette er vel at det faktisk eksisterer i så stort monn, ikke at noen tyske turister føler det som ubehagelig å se på. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det triste med dette er vel at det faktisk eksisterer i så stort monn, ikke at noen tyske turister føler det som ubehagelig å se på. Veldig, veldig godt poeng. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.