pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hva synes dere om dette? Det kan da vel ikke være lov? Tenk, det kan gå an å påvirke ting etter sin død, helt grusomt synes jeg når det blir på denne måten......... http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/09/537691.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Så fremt testamentet er gyldig så har man vel ingenting man skulle sagt? Dama har tydeligvis ingen livarvinger og kan gjøre akkurat som hun vil med sine midler. 0 Siter
nick Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Så fremt testamentet er gyldig så har man vel ingenting man skulle sagt? Dama har tydeligvis ingen livarvinger og kan gjøre akkurat som hun vil med sine midler. Som jeg forstår det så har hun ikke spesifikt tesamentert noe til noen som helst, men kun sagt at det skal fordeles penger til innvandringsmotstandere. Dermed er det opp til komiteen hvem som skal få penger. Om dette stemmer så bør de røske medaljene av brystet til Erik Gjems-Onstad. 0 Siter
Gjest Rafens Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Som jeg forstår det så har hun ikke spesifikt tesamentert noe til noen som helst, men kun sagt at det skal fordeles penger til innvandringsmotstandere. Dermed er det opp til komiteen hvem som skal få penger. Om dette stemmer så bør de røske medaljene av brystet til Erik Gjems-Onstad. ''Om dette stemmer så bør de røske medaljene av brystet til Erik Gjems-Onstad.'' Veldig enig. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Så fremt testamentet er gyldig så har man vel ingenting man skulle sagt? Dama har tydeligvis ingen livarvinger og kan gjøre akkurat som hun vil med sine midler. Det er måten det kan gjøres på som opprører meg. Han får på en måte belønning via hennes arv. Blir nesten som en oppmuntring? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det er måten det kan gjøres på som opprører meg. Han får på en måte belønning via hennes arv. Blir nesten som en oppmuntring? Ja, det er helt fryktelig synes jeg også, men gamla er nok i sin fulle rett, dessverre. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Ja, det er helt fryktelig synes jeg også, men gamla er nok i sin fulle rett, dessverre. Jada, egentlig er det vel heller han/de som fordeler pengene som bør få pepper.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ble så ufattelig trist av å lese dette. Tenk hvordan foreldrene til Benjamin opplever dette. Det blir nesten som en premie til han som tok fra dem sønnen. Jeg er sjokkert over å lese at det er en "jury" som har bestemt hvem som skal motta denne arven. Til helvete med dem! 0 Siter
Gjest Rafens Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Så fremt testamentet er gyldig så har man vel ingenting man skulle sagt? Dama har tydeligvis ingen livarvinger og kan gjøre akkurat som hun vil med sine midler. Nåja, nå er det da forskjell på ''pengene fra salget skal gå til personer som arbeider mot fremmedinnvandring til Norge'' som gamla ønsket, og det å gi pengene til en morder. Benjamin Hermansen var vel ikke innvandrer heller? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Jeg ble så ufattelig trist av å lese dette. Tenk hvordan foreldrene til Benjamin opplever dette. Det blir nesten som en premie til han som tok fra dem sønnen. Jeg er sjokkert over å lese at det er en "jury" som har bestemt hvem som skal motta denne arven. Til helvete med dem! Det er ganske kvalmt ja 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Nåja, nå er det da forskjell på ''pengene fra salget skal gå til personer som arbeider mot fremmedinnvandring til Norge'' som gamla ønsket, og det å gi pengene til en morder. Benjamin Hermansen var vel ikke innvandrer heller? ''Benjamin Hermansen var vel ikke innvandrer heller? '' Nei, jeg tror han var adoptert. Gjems-Onstad fremstår dermed i beste fall som uvitende og uopplyst - eller som et svin som simpelthen ønsker et "arisk Norge". Kvalmende. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=516364 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Åh, herre min!!! Dette er jo helt absurd og burde absolutt vært stoppa!! Det skulle ikke vært lov å testamentere bort penger til skadelige formål og dette mener jeg helt klart er skadelig. Jeg kjenner jeg blir skikkelig opprørt her!! 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Nåja, nå er det da forskjell på ''pengene fra salget skal gå til personer som arbeider mot fremmedinnvandring til Norge'' som gamla ønsket, og det å gi pengene til en morder. Benjamin Hermansen var vel ikke innvandrer heller? Benjamin hadde norsk mor og far fra Ghana. Han var født i Norge tror 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Begynner å bli litt lei dette maset om Benjamin. Forferdelig når noen blir myrdet, men ikke verre med han enn med andre. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Klart det er ille at en drapsmann får "belønning", spesielt for offeret foreldre...Må føles vondt for dem.... Ellesr er jo saken grei nok. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Klart det er ille at en drapsmann får "belønning", spesielt for offeret foreldre...Må føles vondt for dem.... Ellesr er jo saken grei nok. ''Ellesr er jo saken grei nok. '' ? Det er altså greit nok at gamliser donnere penger til grupper som «arbeider aktivt mot fremmedinnvandring.» ? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 ''Ellesr er jo saken grei nok. '' ? Det er altså greit nok at gamliser donnere penger til grupper som «arbeider aktivt mot fremmedinnvandring.» ? Ja, det syns jeg. Folk testameenterer jo penger til all verdens, alt fra dyrevern til oms.sentere, antirasistiske grupper, ovs ovs. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Ja, det syns jeg. Folk testameenterer jo penger til all verdens, alt fra dyrevern til oms.sentere, antirasistiske grupper, ovs ovs. Jeg tror jeg skal la være å kommentere mer på dette... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.