Gå til innhold

Litt spesielle klær, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp til klær
Skrevet

Så ei i dag som hadde så fine klær, og hun har ofte fine klær syns jeg. Absolutt ikke H&M. Kappahl eller noe jeg finner på mitt "nærsenter". Men egentlig er de ikke så spesielle heller, ikke outrert på noen måte. Bare for å ha sagt det: jeg møter henne på kurs av og til, men kjenner henne ikke og hun bor langt unna, og det kjennes ikke naturlig å spørre hvor hun kjøper klærne fra ;-)

Feks: piratbukse i god litt kraftig bomull, feks litt blomster/batikkaktig mønstret i gradvise overganger i hvitt og feks grønt. en litt god tunika, myk ser den ut, også der litt batikkaktig mønster, feks litt lilla, eller rødt/oransje, eller varm gul, eller andre farger, gjerne med litt blindeaktig i ermekanter feks, og _passe_ utringing. Over dette feks en lett litt boleroaktig strikket jakke, med litt tukt garn strikket løst så det er litt hullete og luftig. Selvf ikke alle disse fargene osv på en gang da, dette er bare eksempler.

Jeg bruker str 44 for tiden, av og til opp mot 46, så jeg syns sånne litt skikkelige piratbukser med litt passe lange tunikaer som ikke ligger innimellom alle valkene er veldig fint, men jeg passer _ikke_ inn i BB-klærne på H&M feks.

Noen som skjønner hva jeg mener og har noen tips til nettsider eller butikker som selger sånt? Litt sånn romantisk og tilbake-til-naturen-aktig i (ser det ut ti) god kvalitet, med _fine_farger, ikke bare beige og merkeliggrønt og brunt og grått og kopier av mødrenes storblomstrete kjoleforklær fra 70-tallet ;-)

Gjest hjelp til klær
Skrevet

...ikke blindeaktig. Blondeaktig. Jeg vet ikke hva blindeaktig er. sorryyyy....

Gjest Rafens
Skrevet

...ikke blindeaktig. Blondeaktig. Jeg vet ikke hva blindeaktig er. sorryyyy....

Høres ut som noe du kan finne på Indiska, Design Forum, Uno o.l. :-)

Gjest bareentanke
Skrevet

Gi henne et kompliment for klesstil - og spørr hvor hun handler. Det vil hun garantert sette pris på :)

Gjest hjelp til klær
Skrevet

Høres ut som noe du kan finne på Indiska, Design Forum, Uno o.l. :-)

Takk!! :o)) Aldri hørt om de to siste. Var på Indiska på "senteret mitt" her om dagen, men det var mange kjedelige topper og bare smått.

Nå må det bli Oslo-tur en dag, så får jeg se om Design forum har noe fint! Unos danske nettsider var spennende, men jeg kan ikke finne noe særlig i Norge. Lurer på om det var en butikk i markveien i Oslo hvis jeg ikke tar feil, får stikke bortom der og se også :-)

Gjest hjelp til klær
Skrevet

Gi henne et kompliment for klesstil - og spørr hvor hun handler. Det vil hun garantert sette pris på :)

Jeg tenkte på det i går, men så ble jeg for sjenert likevel ;-)

Gjest bareentanke
Skrevet

Jeg tenkte på det i går, men så ble jeg for sjenert likevel ;-)

Hopp i det! Alle setter pris på et kompliment vet du ;)

Gjest Rafens
Skrevet

Takk!! :o)) Aldri hørt om de to siste. Var på Indiska på "senteret mitt" her om dagen, men det var mange kjedelige topper og bare smått.

Nå må det bli Oslo-tur en dag, så får jeg se om Design forum har noe fint! Unos danske nettsider var spennende, men jeg kan ikke finne noe særlig i Norge. Lurer på om det var en butikk i markveien i Oslo hvis jeg ikke tar feil, får stikke bortom der og se også :-)

Tror de har to UNO-butikker i Oslo? I allefall en i en av sidegatene til Karl Johan.

Og det er minst tre Design Forum-butikker. Og kanskje du finner noe fint på Gudrun Sjødén?

Skrevet

Merket Odd Molly har mange fine sånne tunikaer.

Skrevet

Det er Uno på Jessheim Storsenter, om du frekventerer de trakter :-)

Skrevet

Tror de har to UNO-butikker i Oslo? I allefall en i en av sidegatene til Karl Johan.

Og det er minst tre Design Forum-butikker. Og kanskje du finner noe fint på Gudrun Sjødén?

Gudrun Sjöden har åpnet butikk i Oslo, Kongensgate et eller annet, noen dører ovenfor Steen&Strøm. Kule og (hvis man vil) romslige og eksotiske klær.

Gjest mora2
Skrevet

Men vil hun sette pris på om vedkommende kommer i samme klær?.... Det er hvertfall noe av det verste jeg vet, at andre tar etter...Irriterende...

Gjest bareentanke
Skrevet

Men vil hun sette pris på om vedkommende kommer i samme klær?.... Det er hvertfall noe av det verste jeg vet, at andre tar etter...Irriterende...

Hehe du handler aldri i kjedebutikker du da antar jeg :) Disse høres jo ikke akkurat ut som om de vanker i samme miljøet da. Og det finnes vel sikkert flere som handler der hun handler får vi håpe - ellers er vel den/de butikken/e snart en saga bltt :)

Gjest mora2
Skrevet

Hehe du handler aldri i kjedebutikker du da antar jeg :) Disse høres jo ikke akkurat ut som om de vanker i samme miljøet da. Og det finnes vel sikkert flere som handler der hun handler får vi håpe - ellers er vel den/de butikken/e snart en saga bltt :)

Joda, handler noe i butikk.Men ikke mye..

Liker ikke kjede butikker, kjedelig.. ;0)

candyqueen_83
Skrevet

Unnskyld meg, men den holdninga hadde vi på barneskolen. Syns det er koselig om andre kjøper noe som jeg har jeg. Da synes de det jo er fint .

Gjest mora2
Skrevet

Unnskyld meg, men den holdninga hadde vi på barneskolen. Syns det er koselig om andre kjøper noe som jeg har jeg. Da synes de det jo er fint .

Da er vi ulike, på barneskolen synes jeg det var mer stas å ha likt som andre :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...