Gjest Flaxseed2 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Min ip er blitt bannet så jeg surfer gjennom en proxy nå. Jeg vil bare si farvell til dere alle. Det har vært en blandet opplevelse å få tilbakemeldinger her, men noen av dere har vært forståelsefulle. Takk for det. Over og ut! 0 Siter
Gjest Penmannen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Vil bare legge til at jeg tror ingen av dere har vært i samme situasjon som meg. 80% av huset jeg bor i er uten tak, vegger eller gulv. Resten er råttent. Jeg mistenker dere for å bo i greie hus. Dere har ingen greie for hvordan det er å bo i et råttent hus som gir dere helseplager! 0 Siter
Gjest Hadetpåbadet Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Vil bare legge til at jeg tror ingen av dere har vært i samme situasjon som meg. 80% av huset jeg bor i er uten tak, vegger eller gulv. Resten er råttent. Jeg mistenker dere for å bo i greie hus. Dere har ingen greie for hvordan det er å bo i et råttent hus som gir dere helseplager! 80% uten tak og gulv? Men internett har du? Hehe, byebye! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.