Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal spise mer knekkebrød og mindre brød, men hva spiser dere på knekkebrød? Jeg ender alltid opp med ost eller syltetøy og det er jo ikke det beste når man vil ned i vekt. Hva med sukkerfritt syltetøy, smaker det bra? Hvilket knekkebrød er best på smak? *vil ned et par kilo*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/308314-p%C3%A5legg-til-knekkebr%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser lettost, brunost MÅ jeg også ha ...... nå har jeg spist knekkebrød til frokost og lunch i mange måneder ...... kanskje det er brunosten som ødelegger, har ikke gått ned et gram, spiser nesten aldri brød lenger.

Jeg tror nok ikke brunost er så bra, er det sukker i den? Husker ikke hva det er.... Jeg er ikke akkurat veldig glad i knekkebrød, men hvilken type har du holdt ut med da? :)

Gjest knekkebrødet

Jeg tror nok ikke brunost er så bra, er det sukker i den? Husker ikke hva det er.... Jeg er ikke akkurat veldig glad i knekkebrød, men hvilken type har du holdt ut med da? :)

Nei jeg er klar over at brunost ikke er av det beste, men jeg MÅ bare ha det :)

Wasa sine, spiser for det meste Solruta med sesam og det med spelt + "vanlig" Wasa med havregryn

Annonse

Jeg er avhengig av havreknekkebrød. Spiser med Philadelphia light ost og skinke, roastbeef, kalkunpålegg eller bare paprika eller tomat på.

Philadelphia light ost har jeg aldri smakt faktisk. Jeg skal jammen prøve den :) Så får jeg kanskje kjøpe og smake på noen div knekkebrød så jeg finner det jeg liker. Har tidligere spist lyst knekkebrød.... thank you :)

Annonse

Gjest zilja

Tusen takk for alle gode tips :) Var å kjøpte wasa havre nå, så da prøver jeg den med leverpostei i første omgang. Det ser i grunnen ut til at det meste går an å ha på knekkebrød, så jeg får prøve meg frem :)

Hvitost med kaviar er nydelig på havreknekkebrød :)

punky brewster

Er også begynt å spise knekkebrød og merker det allerede på vekta. Jeg spiser wasa sport, har ikke prøvd havre, men må vel det også etterhvert.

Jeg bruker enten kavli skinkeost kjøpt i sverige, mye bedre enn den norske. Makrell i tomat, hvitost med agurk eller leverpostei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...