Gå til innhold

Låst mappe?

Gjest Det lurer jeg på i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Det lurer jeg på i dag
Skrevet

Er det mulig å opprette en mappe på PCen med passord e.l? Jeg og samboeren deler PC og "profil", men nå skal jeg planlegge en overraskelsefest for ham, og i den forbindelse må jeg skrive en del på PCen som jeg ikke vil han skal finne ut av. I tillegg skal jeg legge inn bilder o.l, så det nytter ikke bare å ha passord på Word-dokumentet.

Gjest idgie
Skrevet

Da tror jeg du enten må laste ned et program for dette (søk på f.eks "lock+folder") eller så kan du jo lage en egen brukerkonto med passord på pc'n som bare du har tilgang til. Hvilket OS bruker du forresten?

Skrevet

Du kan lage passord på dokumenter i Word, mappe er det verre med. Krevet eget program tror jeg.

Gjest strukat
Skrevet

Det eneste jeg har kommet borrt i er betalingsprogramvare for å sette passord på en hel mappe. Et enkelt dokument går som andre beskriver her. Jeg brukte programmet FolderLock og det funket som bare det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...