Gjest Det lurer jeg på i dag Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Er det mulig å opprette en mappe på PCen med passord e.l? Jeg og samboeren deler PC og "profil", men nå skal jeg planlegge en overraskelsefest for ham, og i den forbindelse må jeg skrive en del på PCen som jeg ikke vil han skal finne ut av. I tillegg skal jeg legge inn bilder o.l, så det nytter ikke bare å ha passord på Word-dokumentet. 0 Siter
Gjest idgie Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Da tror jeg du enten må laste ned et program for dette (søk på f.eks "lock+folder") eller så kan du jo lage en egen brukerkonto med passord på pc'n som bare du har tilgang til. Hvilket OS bruker du forresten? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Du kan lage passord på dokumenter i Word, mappe er det verre med. Krevet eget program tror jeg. 0 Siter
Gjest strukat Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det eneste jeg har kommet borrt i er betalingsprogramvare for å sette passord på en hel mappe. Et enkelt dokument går som andre beskriver her. Jeg brukte programmet FolderLock og det funket som bare det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.