Gjest Rehabpenger Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg går over på rehabiliteringspenger etter å ha vært sykemeldt i ett år. Starter rehabiliteringpengene rett etter maksdato for sykepengene, eller den 1. i mnd etterpå? Noen som vet? 0 Siter
Gjest gidder ikke lete etter det nå Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 kanskje det står noe om dette på NAV sine sider 0 Siter
Gjest Rehabpenger Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 kanskje det står noe om dette på NAV sine sider Det har jeg lett, uten å finne noe. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Rett etter max dato for utbetaling av sykepenger. Hilsen 0 Siter
Gjest Rehabpenger Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Rett etter max dato for utbetaling av sykepenger. Hilsen Det var bra Takk! 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det var bra Takk! Det er jo ikke nødvendigvis sikkert at du får utbetaling helt med en gang da, man må ta saksbehandlingstiden med i beregninger. Man vil uansett få tilbakebetalt fra første måned etter maksdato, men det lønner seg å søke tidlig. Systemet kan være temmelig tungrodd innimellom... 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Rett etter max dato for utbetaling av sykepenger. Hilsen Kommer an på saksbehandlingen det, hvis ikke rehab allerede er innvilget. Kan ta lang tid før dette er ferdig... 0 Siter
Gjest Rehabpenger Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det er jo ikke nødvendigvis sikkert at du får utbetaling helt med en gang da, man må ta saksbehandlingstiden med i beregninger. Man vil uansett få tilbakebetalt fra første måned etter maksdato, men det lønner seg å søke tidlig. Systemet kan være temmelig tungrodd innimellom... Jeg har søkt forlengst. Det er ikke når første utbetalinge kommer jeg bekymrer meg for, eller om noe blir etterbetalt - men om jeg selv må dekke oppp tre uker uten penger. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Kommer an på saksbehandlingen det, hvis ikke rehab allerede er innvilget. Kan ta lang tid før dette er ferdig... Er det lenge siden du har slkt på rehab penger? For her i gården kommer vedtakene på løpende bånd, og i vedtaksbrevene står det frist for innsendelse av ny legeerklæring for fortsatt å få utbetalt rehab penger. Hilsen 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har søkt forlengst. Det er ikke når første utbetalinge kommer jeg bekymrer meg for, eller om noe blir etterbetalt - men om jeg selv må dekke oppp tre uker uten penger. Vedtakene går rett over i hverandre, er du sykemeldt til den 16. begynner rehab pengene å løpe fra den 17. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.