Gjest stine margrethe Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hvor er det godt og varmt å reise (for bading og sol) januar og februar? Håper på mange flere tips enn bare Kanariøyene 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Eller.. hmm spørs hvor varmt du vil ha det.. det kan kanskje bli litt kjølig i dubai for bading i januar. Men februar er bra!! 0 Siter
guttas Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Egypt eller Tunisia? Sør Afrika, Goa i India, Puerto Rico på Gran Canaria 0 Siter
Sofline Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Egypt, Marokko, Dubai, Thailand, Karibien. Kanariøyene ville jeg ikke satset på hvis jeg kun ville ligge på stranda. Det kan nemlig bli ganske kaldt der også på den tiden av året. Jeg kjenner noen som var der en jul, og de fikk ikke badet i det hele tatt fordi det var for kaldt, for det meste under 20 grader. 0 Siter
guttas Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Egypt, Marokko, Dubai, Thailand, Karibien. Kanariøyene ville jeg ikke satset på hvis jeg kun ville ligge på stranda. Det kan nemlig bli ganske kaldt der også på den tiden av året. Jeg kjenner noen som var der en jul, og de fikk ikke badet i det hele tatt fordi det var for kaldt, for det meste under 20 grader. Jeg har vært på Kanariøyene i desember eller januar hvert år i 20 år. Vi har alltid hatt fint og varmt badevær, vanligvis 1 dag med overskyet og/eller regn per uke. Men det er stor forskjell på øyene og de forskjellige feriebyene. På Gran Canaria kommer det vanligvis stappfulle badebusser fra San Augustin og Playa del Ingles, til Puerto Rico hver dag, fordi været nesten alltid er mye bedre i Puerto Rico på den tiden av året. Dessuten blåser det ikke der. Så hvis hensikten med en sydentur er å slappe av, sole seg, bade og nyte god mat er Puerto Rico absolutt å anbefale. Men det er klart, vannet holder ikke samme temperatur som om sommeren. Badetemperaturen pleier å ligge på rundt 20 grader, og det syns jeg er deilig. Ellers så er det oppvarmede basseng på de aller fleste hotellene. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har vært på Kanariøyene i desember eller januar hvert år i 20 år. Vi har alltid hatt fint og varmt badevær, vanligvis 1 dag med overskyet og/eller regn per uke. Men det er stor forskjell på øyene og de forskjellige feriebyene. På Gran Canaria kommer det vanligvis stappfulle badebusser fra San Augustin og Playa del Ingles, til Puerto Rico hver dag, fordi været nesten alltid er mye bedre i Puerto Rico på den tiden av året. Dessuten blåser det ikke der. Så hvis hensikten med en sydentur er å slappe av, sole seg, bade og nyte god mat er Puerto Rico absolutt å anbefale. Men det er klart, vannet holder ikke samme temperatur som om sommeren. Badetemperaturen pleier å ligge på rundt 20 grader, og det syns jeg er deilig. Ellers så er det oppvarmede basseng på de aller fleste hotellene. Mulig de jeg kjenner valgte feil sted... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.