pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jada, jeg maser Men nå har jeg altså fått låne en nyydelig kjolesom sitter perfekt! Er bare redd den er for fin. Går det an å være for fin i et bryllup? Hun jeg har lånt den av har fått mange positive kommentarer fra ukjente damer....... Den er lys blå-lilla og har masse broderier av blomster i sølvtråder og grå-hvite blader. Selve skjørtet er skråkuttet ved knærne mens det går et tynt slør (med broderier) helt ned til skoene. *Hjelp* 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 ''Går det an å være for fin i et bryllup? '' Nei, med mindre du er så slående flott at du tar all oppmerksomhet fra bruden:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 ''Går det an å være for fin i et bryllup? '' Nei, med mindre du er så slående flott at du tar all oppmerksomhet fra bruden:-) Jeg selv er langt fra slående flott 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Så flott at du endelig har kjolen i boks! Hørtes veldig fin ut, du blir nok kjempe lekker :0) Tror ikke det går ann å pynte seg for meget i brullup, så lenge man ikke kler seg i hvit flott kjole ;0) 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg selv er langt fra slående flott Det er jeg sikker på at du er, men det var ikke den naturlige flottheten jeg tenkte på, da, men at man er så oppsiktsvekkende i _kjolen_! :-) Man kan jo ikke la være å gå i bryllup bare fordi man fra naturens side er penere enn bruden;-) Eksempel på noe som ville vært "too much": http://shinymedia.headshift.com/images/images/hollywood_dreams7feb.jpg 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Så flott at du endelig har kjolen i boks! Hørtes veldig fin ut, du blir nok kjempe lekker :0) Tror ikke det går ann å pynte seg for meget i brullup, så lenge man ikke kler seg i hvit flott kjole ;0) Den er ikke hvit men kunne likne en brudekjole uten puff-skjørt... Himmel for et luksusproblem Jeg tar nok sjansen. Evt så spør jeg forloveren til bruden hva hun synes... 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Det er jeg sikker på at du er, men det var ikke den naturlige flottheten jeg tenkte på, da, men at man er så oppsiktsvekkende i _kjolen_! :-) Man kan jo ikke la være å gå i bryllup bare fordi man fra naturens side er penere enn bruden;-) Eksempel på noe som ville vært "too much": http://shinymedia.headshift.com/images/images/hollywood_dreams7feb.jpg Hehe, jeg ser hva du mener. Denne kjolen smyger seg langs beina hele veien. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Den kjolen høres ut som en kjempefin bryllupskjole, så ta den:)) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det er jeg sikker på at du er, men det var ikke den naturlige flottheten jeg tenkte på, da, men at man er så oppsiktsvekkende i _kjolen_! :-) Man kan jo ikke la være å gå i bryllup bare fordi man fra naturens side er penere enn bruden;-) Eksempel på noe som ville vært "too much": http://shinymedia.headshift.com/images/images/hollywood_dreams7feb.jpg Den var svært så voldsom, he he. Og skal vi tro på det som skrives her ville hun med den kjolen vist alle at hun har hatt seg med brudgommen 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Du blir sikkert kjempefin i den kjolen Jeg tror bruden vil bli glad for at gjestene pynter seg flott på en sådan dag. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det er jeg sikker på at du er, men det var ikke den naturlige flottheten jeg tenkte på, da, men at man er så oppsiktsvekkende i _kjolen_! :-) Man kan jo ikke la være å gå i bryllup bare fordi man fra naturens side er penere enn bruden;-) Eksempel på noe som ville vært "too much": http://shinymedia.headshift.com/images/images/hollywood_dreams7feb.jpg Åå, den var jo fin :0) Men enig, litt mye.. 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Den var svært så voldsom, he he. Og skal vi tro på det som skrives her ville hun med den kjolen vist alle at hun har hatt seg med brudgommen *knegg* Og selv om hun ikke skulle ha hatt seg med brudgommen, er det ikke særlig festlig å bli så til de grader utkonkurrrert hvis bruden f eks ser slik ut: http://www.livingpictures.org/imagespeople/bride2.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Åå, den var jo fin :0) Men enig, litt mye.. Ja, kjempefin:-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Du blir sikkert kjempefin i den kjolen Jeg tror bruden vil bli glad for at gjestene pynter seg flott på en sådan dag. ''Jeg tror bruden vil bli glad for at gjestene pynter seg flott på en sådan dag.'' _Veldig_ enig! Husker godt hva jeg selv tenkte båfde ene og andre 'veien' den dagen;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Ja, kjempefin:-) Hva slags annledning går man egentlig med så flotte kjoler da? Kanskje når man gifter seg selv... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 *knegg* Og selv om hun ikke skulle ha hatt seg med brudgommen, er det ikke særlig festlig å bli så til de grader utkonkurrrert hvis bruden f eks ser slik ut: http://www.livingpictures.org/imagespeople/bride2.jpg Ha,ha,ha, så trist... 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hva slags annledning går man egentlig med så flotte kjoler da? Kanskje når man gifter seg selv... Ja, det der ser jo ut som en brudekjole, bare i rødt. Ellers kanskje man kunne ha brukt den når man deltar i Miss Universe....;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Ja, det der ser jo ut som en brudekjole, bare i rødt. Ellers kanskje man kunne ha brukt den når man deltar i Miss Universe....;-) Hi, hi, ikke sant! Må bare få meldt oss på ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Den kjolen høres ut som en kjempefin bryllupskjole, så ta den:)) Takk *vil høre på deg* 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Du blir sikkert kjempefin i den kjolen Jeg tror bruden vil bli glad for at gjestene pynter seg flott på en sådan dag. Takk Tror neppe jeg har følt meg så fin noen gang... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.