Gå til innhold

Sydenferie i vinterferien.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale barnevennlige og greie/fine hotell på Kanariøyene?

Barna som skal reise vil være i alderen 2 til 9 år.

Skrevet

I februar er det mest stabilt vær og minst vind i Puerto Rico på Gran Canaria. Det er mange fine- og barnevennlige hoteller med barneklubber der. Spesielt vil jeg anbefale Rio Piedras.

Gjest Shira :o)
Skrevet

I februar er det mest stabilt vær og minst vind i Puerto Rico på Gran Canaria. Det er mange fine- og barnevennlige hoteller med barneklubber der. Spesielt vil jeg anbefale Rio Piedras.

*blander meg i tråden* Rio Piedras, var det langt unna strand og resturanger? Hvilket selskap som har hottellet?

Sitter og kikkere på turer nemling :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213117615' post='3896166]

*blander meg i tråden* Rio Piedras, var det langt unna strand og resturanger? Hvilket selskap som har hottellet?

Sitter og kikkere på turer nemling :o)

Rio Piedras ligger rett ovenfor stranden. Vet ikke om du er kjent i Puerto Rico? Stranden er ikke så stor, men veldig fin,syns jeg. Og den er barnevennlig. Det er mange bra restauranter i nærheten, både på strandpromenaden og litt lenger unna. På kjøpesenteret, ca 5 - 10 min i gangavstand, er det veldig mange.

Jeg vet ikke hvilket selskap som har hotellet nå. Det har variert fra sesong til sesong. Jeg har flere ganger reist med Saga og Ving, som nå er slått sammen, men vet altså ikke om det er de som har det nå

Gjest Shira :o)
Skrevet

Rio Piedras ligger rett ovenfor stranden. Vet ikke om du er kjent i Puerto Rico? Stranden er ikke så stor, men veldig fin,syns jeg. Og den er barnevennlig. Det er mange bra restauranter i nærheten, både på strandpromenaden og litt lenger unna. På kjøpesenteret, ca 5 - 10 min i gangavstand, er det veldig mange.

Jeg vet ikke hvilket selskap som har hotellet nå. Det har variert fra sesong til sesong. Jeg har flere ganger reist med Saga og Ving, som nå er slått sammen, men vet altså ikke om det er de som har det nå

Jeg er ikke kjent i det hele tatt, har aldri vært på Cran Canaria. Nå prøver jeg og få til en ferie for familie på begge sider, og da er Puerto Rico ganske OK tror jeg.

Arguineguin har nemlig noe som vi da skal besøke ene dagen av ferien, og jeg sitter egentlig og leter etter plasser vi kan bo, som er relativt enkle og i forhold til og dra til Arguineguin denne ene dagen.

Jeg fant ikke det hotellet, men kan ta ett søk. Takk for svar :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213119213' post='3896193]

Jeg er ikke kjent i det hele tatt, har aldri vært på Cran Canaria. Nå prøver jeg og få til en ferie for familie på begge sider, og da er Puerto Rico ganske OK tror jeg.

Arguineguin har nemlig noe som vi da skal besøke ene dagen av ferien, og jeg sitter egentlig og leter etter plasser vi kan bo, som er relativt enkle og i forhold til og dra til Arguineguin denne ene dagen.

Jeg fant ikke det hotellet, men kan ta ett søk. Takk for svar :o)

Det er veldig mange andre bra hoteller i Puerto Rico også. Bl.a liker jeg Montebello veldig godt.Vistamar er enkelt og greit og med veldig fin beliggenhet. Jeg liker meg best på strandsiden i Puerto Rico. Det er enkelt å komme til Arguineguin fra Puerto Rico. Går busser hele tiden, og taxi er veldig billig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...