Gjest En lillebror i magen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er gravid og er 50 % sykemeldt pga tungt arbeid.Jeg kommer til å jobbe 50% så lenge som mulig.Hva skjer når jeg er 50% sykemeldt i ferien?.Får jeg ferien tilbake?.Hva skjer med sykepengene fra nav ? 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg husker på tampen av mitt siste svangerskap at jeg ble sykemeldt ei uke, rett før jeg skulle ut i ferie. Ble ikke sykemeldt i ferien, for jeg var frisk nok til å ha ferie, men for dårlig til jobb.... Så det spørs vel om du er så dårlig at du ikke klarer å ha ferie, da får du den vel tilbake. Men om det gjelder når du er 50 % sykemeldt, er jeg litt usikker på. Er noe med at du må miste så og så mange dager for å få ferie refundert. 0 Siter
Søssa Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Du må være 100% sykmeldt for å få ferien tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.