Gå til innhold

Hvor lenge jobbet du da du var gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest 23 uker
Skrevet

Jeg er 23 uker nå og jobber som stuepike på ett hotell.Det er en tung jobb med mye stress og bøying.Synes det er greit å jobbe ennå men kjenner at det tar på.Lurer litt på hva dere jobber som og hvor lenge dere jobbet?.Jeg var sykemeldt de 4 første mnd pga ekstrem kvalme og sykehusinnleggelse

Gjest mora2
Skrevet

Med førstemann jobbet jeg som oms.arbeider på gamleheim helt til jeg måtte slutte.. 4 uker før termin?

Men lille snuppa gikk jeg bare heime.

Gjest Slik var det med meg
Skrevet

Jobbet hele svangerskapet. Jobbet ofte tolv timer i strekk. Visst var det tungt, men det gikk da.

Nå er jeg gravid igjen (29 uker). Merker at det begynner å bli tungt, men regner med jeg holder ut.

Skrevet

Jeg var student, så fulltid hjemmefra måtte jeg jo ikke være, men fortsatte til en uke før termin. Hadde jeg jobbet fulltid hadde jeg nok fått delvis sykemelding tidlig pga. kraftig kvalme og kraftig bekkenløsning.

Skrevet

Med førstemann ble jeg sykemeldt i uke 28 pga kraftige kynnere.

Med andremann var jeg i fremdeles i barselsepermisjon mesteparten av svangerskapet, og bare fortsatte å være hjemme.

Med tredjemann ble jeg sykemeldt i uke 27 pga truende for tidlig fødsel og kraftige kynnere. Og siden de to første var premature ville vi ikke ta noen sjanser.

Gjest mallet
Skrevet

Jeg har jobbet helt til terminen starter, men jeg har ikke en fysisk krevende jobb.

fei1365380229
Skrevet

Var student de to siste gangene jeg fikk barn. Jobbet helt frem til fødsel og startet å studere igjen etter 1 uke og neste gang etter 3 måneder.

Skrevet

Jobbet til uke 37 første gang og uke 14 andre gang, samme jobb begge gangen. Ikke en fysisk jobb, men heller ikke stillesittende.

Gjest 23 uker
Skrevet

Med førstemann ble jeg sykemeldt i uke 28 pga kraftige kynnere.

Med andremann var jeg i fremdeles i barselsepermisjon mesteparten av svangerskapet, og bare fortsatte å være hjemme.