Gjest Aimabel Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Ja, kanskje man kan det. =) Men da må sikkert viljen være der... Ja, man kommer ingen vei uten vilje 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Vond å bli såret... Enig at det er vondt å bli såret. Men går det ann å bli såret av å feks spørre hva klokka er? Folk er jo høflige. (og er de det ikke det så forteller det mer om DEM enn meg/deg når vi pent stiller et spmål). Den som intet våger intet vinner... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er redd de skal le av meg om jeg spør om klokka jeg. Hvis det er en jente føler jeg at vedkommende og folk rundt tenker at jeg er en voldtektsmann, det er ingen god følelse. Så føler jeg at guttene ser stygt på meg fordi de skal banke voldtektsmannen. Men i realiteten? Nei i realiteten skjer jo ikke det der. Riktig. I realiteten skjer ikke det der. :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Riktig. I realiteten skjer ikke det der. :-) Om du ikke hadde skjult klokka di godt, så kunne det jo fort blitt misforstått :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Om du ikke hadde skjult klokka di godt, så kunne det jo fort blitt misforstått :-) He-he. Putt den i bukselomma. Med jakka over. Da er den usynlig. :-) 0 Siter
double Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Jeg liker absolutt ikke brautende folk..heller ikke mennesker som er høyrøstet. Får smerte i kroppen når folk er "bråkete".. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.