Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, kanskje man kan det. =)

Men da må sikkert viljen være der...

Ja, man kommer ingen vei uten vilje

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vond å bli såret...

Enig at det er vondt å bli såret.

Men går det ann å bli såret av å feks spørre hva klokka er?

Folk er jo høflige. (og er de det ikke det så forteller det mer om DEM enn meg/deg når vi pent stiller et spmål).

Den som intet våger intet vinner...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg er redd de skal le av meg om jeg spør om klokka jeg. Hvis det er en jente føler jeg at vedkommende og folk rundt tenker at jeg er en voldtektsmann, det er ingen god følelse. Så føler jeg at guttene ser stygt på meg fordi de skal banke voldtektsmannen.

Men i realiteten? Nei i realiteten skjer jo ikke det der.

Riktig.

I realiteten skjer ikke det der.

:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Riktig.

I realiteten skjer ikke det der.

:-)

Om du ikke hadde skjult klokka di godt, så kunne det jo fort blitt misforstått :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Om du ikke hadde skjult klokka di godt, så kunne det jo fort blitt misforstått :-)

He-he.

Putt den i bukselomma. Med jakka over. Da er den usynlig. :-)

Skrevet

Jeg liker absolutt ikke brautende folk..heller ikke mennesker som er høyrøstet. Får smerte i kroppen når folk er "bråkete"..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...