Gjest Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Har du angst for at det skal bli krig eller at andre katastrofer skal inntreffe? Jeg jeg har angst for krig og krakk, men ikke naturkatastrofer (!!!). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Nei, eg har ikkje angst for krig og katastrofer. Eg gir faen...:-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Angst er jo en sykdom som ikke nødvendigvis er reell frykt. Nå mener jeg ikke at det ikke _Kan_ bli krig eller naturkatastrofer, men det vil ikke gjøre livet mitt noe bedre om jeg skal gå i konstant frykt for det. Siden jeg er frisk klarer jeg å avfinne meg med at jeg ikke råder over fremtiden, men ta den som den kommer. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Er du ikke redd for global oppvarming og krisene det kan medføre da? =) ''Er du ikke redd for global oppvarming og krisene det kan medføre da? =)'' Det du _egentlig_ spør om er, om "eg er redd for døden?" Det er eg ikkje! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Da kan du jo få deg en karriere i forsvaret da. =) Eg sa ikkje noe om at eg ønsker å "oppsøke døden", ett sted går grensen. Det er (stort sett) godt å leve! :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Nei, det her tenker jeg ikke på. Jeg leser om temaet i avisa, hører det på radio eller ser det på TV. Kan diskutere det- men tenker ikke ¨på det til vanlig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Blir det krig er det i nyere tid de sivile det går ut over... før i tiden var det jo soldater som sloss mot soldater... men fra og med 2. verdenskrig har man tatt i bruk terror, mot sivile... ingen er trygge. :/ Det er riktig. Men de påstar at de bruker "intelligente" bomber, hahaha... Krig = patetisk (kun for tapere!) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Nei, det har jeg egentlig ikke. Det er klart at det ikke er hyggelig å tenke på at steder i Europa kan være terrormål for muslimske ekstremister, men hvis jeg skulle gått og tenkt på dette daglig, så hadde jeg blitt sprø! Jeg pleier å tenke at mest sansynlig dør jeg av helt andre årsaker enn slike ting ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Nei, det er ikke noe jeg har angst for. Jeg kan bekymre meg litt for miljøendringer, men har ikke angst for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.