Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du angst for at det skal bli krig eller at andre katastrofer skal inntreffe?

Jeg jeg har angst for krig og krakk, men ikke naturkatastrofer (!!!).

Skrevet

Nei, eg har ikkje angst for krig og katastrofer.

Eg gir faen...:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Angst er jo en sykdom som ikke nødvendigvis er reell frykt. Nå mener jeg ikke at det ikke _Kan_ bli krig eller naturkatastrofer, men det vil ikke gjøre livet mitt noe bedre om jeg skal gå i konstant frykt for det. Siden jeg er frisk klarer jeg å avfinne meg med at jeg ikke råder over fremtiden, men ta den som den kommer.

Skrevet

Er du ikke redd for global oppvarming og krisene det kan medføre da? =)

''Er du ikke redd for global oppvarming og krisene det kan medføre da? =)''

Det du _egentlig_ spør om er, om "eg er redd for døden?"

Det er eg ikkje! :-)

Skrevet

Da kan du jo få deg en karriere i forsvaret da. =)

Eg sa ikkje noe om at eg ønsker å "oppsøke døden", ett sted går grensen.

Det er (stort sett) godt å leve! :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, det her tenker jeg ikke på.

Jeg leser om temaet i avisa, hører det på radio eller ser det på TV. Kan diskutere det- men tenker ikke ¨på det til vanlig.

Skrevet

Blir det krig er det i nyere tid de sivile det går ut over... før i tiden var det jo soldater som sloss mot soldater... men fra og med 2. verdenskrig har man tatt i bruk terror, mot sivile... ingen er trygge. :/

Det er riktig.

Men de påstar at de bruker "intelligente" bomber, hahaha...

Krig = patetisk (kun for tapere!)

Gjest togli
Skrevet

Nei, det har jeg egentlig ikke. Det er klart at det ikke er hyggelig å tenke på at steder i Europa kan være terrormål for muslimske ekstremister, men hvis jeg skulle gått og tenkt på dette daglig, så hadde jeg blitt sprø! Jeg pleier å tenke at mest sansynlig dør jeg av helt andre årsaker enn slike ting ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei, det er ikke noe jeg har angst for.

Jeg kan bekymre meg litt for miljøendringer, men har ikke angst for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...