Gå til innhold

Er dette en fin bil?

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• morsan

4

• mariaflyfly

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Definitivt ikke. Jeg ville følt meg som en klovn på utstilling, og hadde nekta å sette meg inn i kjerra. ;)

AneM1365380603
Skrevet

Han lo så utrolig godt da jeg viste han dette bildet. "Det finnes flere av deg", svarte han. Denne bilen er bare noen få år eldre enn den bilen han hadde da jeg traff han. Samme merket ;)

mariaflyfly
AneM1365380603
Skrevet

Definitivt ikke. Jeg ville følt meg som en klovn på utstilling, og hadde nekta å sette meg inn i kjerra. ;)

Ja, sånn ville jeg også følt meg, noe han ikke klarer å sette seg inn i ;) "Elvis kjørte slike biler" sier han, som om det betyr noe, he he.

mariaflyfly
Skrevet

Ja, sånn ville jeg også følt meg, noe han ikke klarer å sette seg inn i ;) "Elvis kjørte slike biler" sier han, som om det betyr noe, he he.

Elvis, ja. Det var det der med klovn igjen, da. ;)

Mista nikket
Skrevet

Er enig med deg. Jeg syns det er en sånn typisk "vise seg fram"bil

Gjest prust
Skrevet

Har ikke lest de andre svarene. Men nei, en bilen ville ikke jeg ha hatt!

Mrs. Wallace
Skrevet

Den er kjempelekker, men krever et visst glimt i øyet. Dessuten er den fullstendig upraktisk, så det måtte blitt en "bonusbil" - for de som har råd, lyst og plass til å ha sånt.

AneM1365380603
Skrevet

Den er kjempelekker, men krever et visst glimt i øyet. Dessuten er den fullstendig upraktisk, så det måtte blitt en "bonusbil" - for de som har råd, lyst og plass til å ha sånt.

Han likte svaret ditt kjempegodt :o) Også det med upraktisk. Endelig et svar til hans fordel ;)

Skrevet

Ai! Nå får jeg flashbacks fra da jeg var forlover og brudeparet hadde leid en slik bil. Jeg måtte sitte framme med sjåføren mens brudeparet satt i baksetet, deretter kjørte vi sakte flere runder rundt i byen. Det var en strålende sommerdag, og ekstra mange turer gjorde vi foran uterestaurantene. Bruden strålende lykkelig og vinkende, jeg med skamrødmen blussende i kinnene.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg liker ikke sånne biler, men jeg vet ikke om jeg ville vegret meg for å sette meg inn i den så fremst jeg slapp å kjøre den.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''"Elvis kjørte slike biler" sier han''

Og se hva som skjedde med _han_! :-O

Gjest mora2
Skrevet

Er jo litt glam over slike gamle biler da, stilige, men ville ikke eid en selv..

Gjest mandolina
Skrevet

Ja, dette er guttedrømmen til alle med sans for amerikanske biler.

Men det er jo bare en bil en tar fram i solskinn og kjører et par runder og setter i garasjen igjen, ikke en bil en bruker hver dag til å frakte barn til barnehagen og kjøre en tur til butikken.

Hilsen

Skrevet

Jeg er som deg :) Bilen er vel fin, men andre må eie den :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ville ikke hatt slik bil, men hverken jeg eller sambo hadde passet i den.

Jeg kjenner noen som har slike biler, og de passer midt i blinken! Bilen er lekker med dem i, med oss ser det teit ut.

Så bilen må ha rett type sjåfør skal den komme til sin rett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...