Gå til innhold

Er dette en fin bil?

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• morsan

4

• mariaflyfly

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest hobby-bil
Skrevet

Joda bilen er sikkert fin den, men jeg ville ikke hatt den.

De som har slike biler har den vel mer som en hobby enn som en hverdagsbil.

Skrevet

Jeg hadde ikke bare vegret meg for å sette meg inn i den bilen, jeg hadde regelrett nektet...

Skrevet

Ja, sånn ville jeg også følt meg, noe han ikke klarer å sette seg inn i ;) "Elvis kjørte slike biler" sier han, som om det betyr noe, he he.

At Elvis kjørte slike biler betyr selvfølgelig noe, men om det argumentet drar i positiv retning, vet jeg ikke:-)

Gjest togli
Skrevet

Nei, huttetu!! Jeg hadde følt meg skikkelig harry ved å kjøre rundt i en slik bil ;-)

Skrevet

Dette er en fin "ekstrabil" om en vil ha dette som hobby.

Skrevet

Klart at bilen er fin. Men dette er jo ikke en hverdagsbil, men et samleobjekt og skal brukes i spesielle tilfeller.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ha en slik bil, men ikke som hverdagsbil.

Gjest Elextra
Skrevet

Det kan vel være en artig ekstrabil, om en synes om slike biler. Selv ville jeg heller valgt en engelsk klassiker til slik bruk :-).

Skrevet

Jeg hadde elsket å kjøre med den bilen!!!

Gjest Grusom bil
Skrevet

Bor dere på Notodden så er det greit å kjøre denne, ellers er den jo bare noe av det mest harry jeg har sett.

Gjest Elextra
Skrevet

Bor dere på Notodden så er det greit å kjøre denne, ellers er den jo bare noe av det mest harry jeg har sett.

Enig i at den var litt harry, men grusom var vel å trekke det litt langt :-).

Mary Poppins
Skrevet

Jeg liker ikke sånne biler så nei jeg ville ikke hatt en sånn en.

Mary Poppins
Skrevet

Definitivt ikke. Jeg ville følt meg som en klovn på utstilling, og hadde nekta å sette meg inn i kjerra. ;)

Hehe ditto

Skrevet

For dem som liker slike biler er det nok en kjempebil. Jeg synes de har sin sjarm, kunne satt på, men aldri kjørt den selv.

Ikke helt min sort..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...