Gå til innhold

Er dette en fin bil?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• morsan

4

• mariaflyfly

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Hondaen er jo veldig fin :) Sånn ellers liker jeg godt Peugeot, slik som denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13618150&sid=xz10cabw0gpQ211800&WT.svl=Bilde

Jeg husker godt en gang vi skulle kjøpe bil. Vi så på en rød metallic Opel. Selgeren hvsiket til meg "Den er rød". Han avsluttet det hele med å blunke til meg. *Kvalmt*

Skrevet

Hondaen er jo veldig fin :) Sånn ellers liker jeg godt Peugeot, slik som denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13618150&sid=xz10cabw0gpQ211800&WT.svl=Bilde

Jeg husker godt en gang vi skulle kjøpe bil. Vi så på en rød metallic Opel. Selgeren hvsiket til meg "Den er rød". Han avsluttet det hele med å blunke til meg. *Kvalmt*

Men poenget er jo at slike biler som jeg la ut i forrige link bør være en "ekstrabil", en "sommerbil" og "finturbil".

Så kan man ha en rød Peugeot til dagligbruken:-)

Kan med andre ord ikke sammenlignes.

Skrevet

Om du bor i Broklyn og er svart så er dette drømmebilen....

Nei, fra spøk til revolver. Jeg ville ikke hatt den.

AneM1365380603
Skrevet

Men poenget er jo at slike biler som jeg la ut i forrige link bør være en "ekstrabil", en "sommerbil" og "finturbil".

Så kan man ha en rød Peugeot til dagligbruken:-)

Kan med andre ord ikke sammenlignes.

''

Kan med andre ord ikke sammenlignes.''

Du har rett....! Det er nok det at jeg ikke liker slike biler. Ville foretrukket en tur med hest og kjerre heller ;o)

Skrevet

''

Kan med andre ord ikke sammenlignes.''

Du har rett....! Det er nok det at jeg ikke liker slike biler. Ville foretrukket en tur med hest og kjerre heller ;o)

*S*

Har du forresten sett den Seinfeldt-episoden der hesten som trekker vogna gjennom Central Park promper noe alldeles forferdelig? ;-)

AneM1365380603
Skrevet

*S*

Har du forresten sett den Seinfeldt-episoden der hesten som trekker vogna gjennom Central Park promper noe alldeles forferdelig? ;-)

Hihi, nei det har jeg ikke sett, men jeg klarer godt å se situasjonen for meg ;)

Gjest Denimbird
Skrevet

Var den pyntet fint med blomster og slik, kunne den vært brukt til bryllupsbil:) Ellers: nei takk.

Skrevet

Nei, det der er ett flak!

Null former, omtrent som en mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...