Gjest Takk for idèer:) Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Noen tips til hva jeg kan gjøre på i styggeværet? Tror jeg har ryddet dt som er. Har to duker som skal strykes,men..... 0 Siter
birdie Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Rydde ut av skap og hyller, både kles- og kjøkkenskap. Opprette en blogg og starte skriverier i den (ipernity.com, wordpress.com, blogger.com, vox.com, livejournal.com er eksempler på gratistjenester). Sortere fotografier, sette inn i album og skrive tekster til. Bryne hjernen på brukhodet.no, ordspill.no eller menneske.no/sudoku 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Du må gjerne komme hit og vaske og rydde litt 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Rydde ut av skap og hyller, både kles- og kjøkkenskap. Opprette en blogg og starte skriverier i den (ipernity.com, wordpress.com, blogger.com, vox.com, livejournal.com er eksempler på gratistjenester). Sortere fotografier, sette inn i album og skrive tekster til. Bryne hjernen på brukhodet.no, ordspill.no eller menneske.no/sudoku ''Sortere fotografier, sette inn i album og skrive tekster til.'' Takk for den, har jo tenkt på det i flere uker og enda ikke gjort det.. Da setter jeg i gang ) (må bare røyke først...) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 En times tid på sofan med pledd og bok eller bare sove litt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.