Gå til innhold

Hvilken Sony Ericsson vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest Ny mob
Skrevet

Min gamle Samsung synger på siste verset så jeg må nok bytte ut den før jeg drar til utlandet på ferie (kjedelig hvis den skal streike der). Har tenkte på å prøve Sony Ericsson denne gangen, men det er jo et hav av disse å velge mellom.. Hva slags erfaringer har dere med SE, hvilke modeller?

Vil gjerne ha kamera og mp3, og skulle det være radio også så hadde jeg ikke sagt nei til det :) Helst ikke over 3000.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg ville ikke ha byttet mellom merker - det er for mye slit å få informasjon fra den ene til den andre telefonen.

Jeg har nye Samsung Soul - den er kul :)

Så; ingen anbefalinger på Ericsson - beklager.

Gjest Elextra
Skrevet

Ingen - foretrekker Nokia :)

(typisk irriterende svar fra en som bare MÅ svare selv om hun ikke kan holde seg innenfor tema ;))

Gjest Ny mob
Skrevet

Ingen - foretrekker Nokia :)

(typisk irriterende svar fra en som bare MÅ svare selv om hun ikke kan holde seg innenfor tema ;))

Hehe.. kjenner til den :P Er åpen for andre typer og, men har hørt så mye bra om SE. Har vært fornøyd med Nokia tidligere.. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe.. kjenner til den :P Er åpen for andre typer og, men har hørt så mye bra om SE. Har vært fornøyd med Nokia tidligere.. :)

Har selv hatt flest Nokia, men har også hatt SE, og synes grensesnittet på Nokia er mer intuitivt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg ville ikke ha byttet mellom merker - det er for mye slit å få informasjon fra den ene til den andre telefonen.

Jeg har nye Samsung Soul - den er kul :)

Så; ingen anbefalinger på Ericsson - beklager.

''Jeg ville ikke ha byttet mellom merker - det er for mye slit å få informasjon fra den ene til den andre telefonen.''

Går så fort å venne seg til et nytt merke atte ... :-)

Selv har jeg hatt både Nokia, Sony Ericsson og Siemens¨, og alle tre merkene har hatt sine fordeler. Av mange grunner har jeg mest sans for Sony Ericsson selv om den Nokia-telefonen jeg har nå er den telefonen jeg noen gang har hatt som jeg har vært mest fornøyd med.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har denne, du skriver ikke om 3.000 er totalprisen, at du skal handle uten abb., jeg har inkl. abb.

https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/Sony%20Ericsson/bid/1865/action/1

Er kjempefornøyd med denne, flott kamera, god spiller :)

Fytti h! Nå fikk jeg flashback. K850i er den verste telefonen jeg noen sinne har hatt. For det første er den utrolig mye tull med (kjenner flere som har vært nødt til å bytte til andre telefoner), og for det andre er de touchknappene under skjermen avsindig irriterende når du snakker i telefonen og aktiverer en eller annen meny fordi øret kommer borti touchknappene. Nei, nei, nei kjøp _ikke_ den!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Totalprisen bør helst ikke være mer enn 3000, og uten abonnement..

Den så ikke så dum uten denne :) Takk for tips!

Nå må du lese svaret mitt også så du vet hva du går til! :-D

Tvillingmamma
Skrevet

SE w380i er helt flott, ellers w910i, men den er kanskje noe dyrere, ellers er w580i helt flotters :)

Kikke innom www.sonyericsson.no der kan du klikke på det som du trenger og få opp de aktuelle modeller.

Lykke til!

Gjest Ny mob
Skrevet

Nå må du lese svaret mitt også så du vet hva du går til! :-D

Hehe.. tviler på at det blir den uansett.. har falt litt for k660i lime on white, men snuser fortsatt rundt på nettet :)

Gjest Ny mob
Skrevet

SE w380i er helt flott, ellers w910i, men den er kanskje noe dyrere, ellers er w580i helt flotters :)

Kikke innom www.sonyericsson.no der kan du klikke på det som du trenger og få opp de aktuelle modeller.

Lykke til!

Har titta på noen av de du nevner der :) Lurer litt på K660i, men får titte litt til. Takk for tips!

Gjest k850i
Skrevet

Fytti h! Nå fikk jeg flashback. K850i er den verste telefonen jeg noen sinne har hatt. For det første er den utrolig mye tull med (kjenner flere som har vært nødt til å bytte til andre telefoner), og for det andre er de touchknappene under skjermen avsindig irriterende når du snakker i telefonen og aktiverer en eller annen meny fordi øret kommer borti touchknappene. Nei, nei, nei kjøp _ikke_ den!

Så uheldige de har vært da, min har funket fra jeg kjøpte den ifjor høst, ikke hatt noe tull med den.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så uheldige de har vært da, min har funket fra jeg kjøpte den ifjor høst, ikke hatt noe tull med den.

Det er vel heller du som har vært heldig...

Og med de vanvittige egendefinerte reglene butikkene forholder seg til når det gjelder reklamasjon på mobiltelefoner, så syns jeg absolutt folk bør være obs på hva de kjøper og holde seg unna telefoner mange har vært plaget med. Tok meg nesten fire måneder med mye krangel og en defekt K850i før jeg endelig fikk hevet kjøpet.

Kan ikke skjønne at de touchknappene ikke irriterer deg forresten? De er jo under pari...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...