Gjest dvaskekona Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 I dag, som jeg føler meg grå, trist og trøtt kom jeg over en meeget oppløftende link :-) Synes det er helt greit, all den tid det er lett å få dårligere selvtillit av se på disse stjernene...hehe http://www.popit.no/Smilefjes/GirlPower/Sminke/Sannhetens-ansikt.aspx 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes egentlig det er litt kleint å basere egen selvtillit på hvor dårlige andre mennesker kan komme til å se ut på bilder. 0 Siter
Gjest dvaskekona Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes egentlig det er litt kleint å basere egen selvtillit på hvor dårlige andre mennesker kan komme til å se ut på bilder. Nei det gjør jeg da ikke. Er egentlig ganske fornøyd med meg selv, så ingen skadefro. Men hærlig befriende å se at de også er mennesker 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Den eneste av dem jeg ikke syns så over middels ut selv uten sminke er Renee Zelwegger. Men så syns jeg ikke ho ser noe særlig ut ellers heller... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg tror at det retusjeringen på bildene som gjør hele forskjellen, ble bildene av oss retusjert på samme måten, var vi minst like fine. Nemlig Hilsen 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg synes de var like vakre på alle bildene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.