Gå til innhold

Bytte bh?

Gjest Bytte undertøy?

Anbefalte innlegg

Gjest Bytte undertøy?
Skrevet

Jeg kjøpe 2 amme bh i går.En hvit og en hvit ,begge med bøyler.Brukte den hvite på jobb i dag og synes at de bøylene var litt ubehagelig,spesielt når jeg bøyer meg mye.Tenkte å bytte den svarte til en uten bøyle.Den ligger i esken og er ikke brukt.Får jeg byttet den eller får man ikke byttet undertøy?.Jeg prøvde den på butikken og synes den vat god å ha på da men når jeg må bøye og tøye meg på jobb synes jeg at den knagde litt under brystet.Kan bruke den hvite på fritiden,for den er jo brukt så den får jeg ikke byttet

Gjest minnah
Skrevet

Du bør ikke få problemer med å bytte et ubrukt plagg som fremdeles ligger i esken. Pluss kvitteringen, da.

Gjest mora2
Skrevet

tror nok det skal gå bra, så lenge den ligger i esken. :0)

Gjest Fikk jeg beskjed om
Skrevet

Nei, undertøy får man ikke byttet.

Skrevet

Ring eller stikk innom å spør dem, da får du det sikreste svar. Dersom den ligger i esken og er ubrukt, så kan jeg ikke forstå annet enn at du kan få byttet. MEN noen er veldig strikse på at bytting av undertøy ikke kan skje.....

Skrevet

BH får du nok byttet. Av og til får en jo også byttet truser dersom de er "plombert" slik at det ikke går an å prøve dem.

Skrevet

Hadde jeg ikke stolt på før jeg var i butikken. Jeg fikk en gang i gave et sett barneundertøy str. 18 mnd eller noe sånt, det hele var buntet sammen med sånne plastsnorer sånn at det var umulig å prøve det. Det var for lite til poden, men ikke søren om jeg fikk byttet det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...