Gå til innhold

Ekteskapsloven

Anbefalte innlegg

Gjest Hodet langt oppi **** .no
Skrevet

Alle barn er utsatt for andre menneskers holdninger - uansett hvilken årsak det måtte ha.

Så nei, jeg er ikke enig i at de er mer utsatt.

Og; jeg angrep ikke deg som person - jeg angrep holdningen din; det var du som sa de er mer utsatt - og du gjentok det nettopp.

Om du ser nedover i tråden er det en god del som har valgt å støtte det innlegget jeg skrev til deg, så om du vil må du gjerne mene at jeg er både barnslig og uvitende - men da er det jo i så fall endel andre her inne som er det med meg.

Hvilken holdning mener du da? Hvis jeg sier mørke er mer utsatt for diskriminering, har jeg et holdningproblem? Pinlig.

Det er ikke noe nytt og sjokkerende at de som skiller seg ut uansett hvordan er mer utsatt for mobbing...

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• morsan

12

• Mrs. Wallace

12

• Persille1365381127

8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...