Mamma07 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 ..badedrakt? Hvis ikke kunne du tenkt deg å kjøpe? Jeg har litt lyst på,men vil ikke skille meg altfor mye ut. Vil kunne bade uten å vise magen. Og det er jo mange fine på markede nå. Tror dere det vil være mer mote neste år? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke badedrakt, men kunne godt tenkt meg en. Det er jo veldig mange tøffe! Sikkert greit i svømmehall, og når man må løpe ettet ungene på stranden.. ;0) Det dumme er jo at man ikke får særlig sol på magen, og får skiller.... 0 Siter
Rith Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke badedrakt, men kunne godt tenkt meg en. Det er jo veldig mange tøffe! Sikkert greit i svømmehall, og når man må løpe ettet ungene på stranden.. ;0) Det dumme er jo at man ikke får særlig sol på magen, og får skiller.... Jeg har ikke hatt badedrakt på åresvis. Kjøpte meg en nå i vår når vi var på et badeland, men endte opp med å bruke bikinien i stedet. Puppene ble jo borte så! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke hatt badedrakt på åresvis. Kjøpte meg en nå i vår når vi var på et badeland, men endte opp med å bruke bikinien i stedet. Puppene ble jo borte så! Hi, hi, ikke sant... Går det ikke ann å kjøpe en badedrakt med cup og spiler? 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Ja jeg har både badedrakter og bikinier. Badedrakten blir mest brukt i innendørs basseng da 0 Siter
Rith Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hi, hi, ikke sant... Går det ikke ann å kjøpe en badedrakt med cup og spiler? Jo det gjør vel det? Men jeg trengte en der og da, trodde jeg. Åsså tenkte jeg at det sikkert ville være kjekt å ha liggende når det ikke passet seg med bikini. Men heller mage med strekkmerker enn flate pupper! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Ja, jeg har både badedrakt og bikini. Badedrakten blir alltid brukt i svømmehallen. De færreste enser hva andre har på seg av badetøy, så bruk det du har lyst til 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes nesten folk får mer "mage" i badedrakt.. Dessuten blir puppene flatklemte Det er så mange flotte bikinier i diverse butikker, så jeg ville heller investert i en bikini som passer din kropp perfekt 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes nesten folk får mer "mage" i badedrakt.. Dessuten blir puppene flatklemte Det er så mange flotte bikinier i diverse butikker, så jeg ville heller investert i en bikini som passer din kropp perfekt Føler ikke det er noen bikinier som passer kroppen når bilringene ligger godt utenfor kanten og noen svære strekkmerker smiler til alle :/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Føler ikke det er noen bikinier som passer kroppen når bilringene ligger godt utenfor kanten og noen svære strekkmerker smiler til alle :/ Men har du prøvd i spesialbutikker? Husk at det er penere med en brun enn en bleik mage 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Men har du prøvd i spesialbutikker? Husk at det er penere med en brun enn en bleik mage Ja, soler "hele meg" hjemme. Men ikke på en strand. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Ja, soler "hele meg" hjemme. Men ikke på en strand. Ut med magen og puppene og vær stolt over det du har :-) *streng oppfordring* 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har badedrakt,som jeg har brukt i basseng de få gangene jeg har vært der. Ellers bruker jeg bikini på stranda,og kan jeg det...så kan du,er sikker på at jeg har større bilring enn deg ; ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Du kan trygt bruke badedrakt om det er hva du føler deg vel med. Jeg kan også anbefale å kjøpe bikinibukser som ikke er tanga. Det er veldig mye mere dekkende om man har en hipster eller badeshorts. Jeg så mange fine på min runde her forrige uke Det er ikke så pent når sidene på bikinitrusa synker inn i sidene mellom valkene, det kan vel alle være enig i? Dessuten så ser man slankere ut dersom den biten er bredere Jeg har også sett badedrakter som svinger inn i livet og er åpent der, den var nesten som bikini, men hel drakt som skjuler litt. 0 Siter
Gjest Liker netto i hytteveggen Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Mener du at du kvier deg for å bruke badedrakt fordi det ikke er mote i år??? Undskyld meg altså, men dette med mote har jeg null, niks greie på. Men er det slik at folk kler seg på stranda etter moten pr. år? Kunne aldri falt meg inn å tenke slik. Vil jeg ha badedrakt så har jeg badedrakt. Ferdig med det. Til spørsmålet ditt så må jeg si nei, jeg har hverken badedrakt eller bikini. Jeg har vokst fra dem og har ikke handlet nye på hundrevis av år. Vel, kjøpte en bikini med slik shortsbukse for noen år siden og den arvet min søster Når vi er på hytta nå så har jeg på "stor" truse og bh når ungene er med. Når de ikke er med så flyr jeg rundt i string, evnt. naken, toppløs osv. Skal jeg handle meg noe for turer utenfor hytta, altså for å ferdes blandt folk så blir det muligens en sprek bikini for soling og en sprek badedrakt for bading og rundtomkringferdsel 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Tror jeg har et par stykker, bruker dem om jeg er i svømmehall, på stranda bader jeg i bikini. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Mener du at du kvier deg for å bruke badedrakt fordi det ikke er mote i år??? Undskyld meg altså, men dette med mote har jeg null, niks greie på. Men er det slik at folk kler seg på stranda etter moten pr. år? Kunne aldri falt meg inn å tenke slik. Vil jeg ha badedrakt så har jeg badedrakt. Ferdig med det. Til spørsmålet ditt så må jeg si nei, jeg har hverken badedrakt eller bikini. Jeg har vokst fra dem og har ikke handlet nye på hundrevis av år. Vel, kjøpte en bikini med slik shortsbukse for noen år siden og den arvet min søster Når vi er på hytta nå så har jeg på "stor" truse og bh når ungene er med. Når de ikke er med så flyr jeg rundt i string, evnt. naken, toppløs osv. Skal jeg handle meg noe for turer utenfor hytta, altså for å ferdes blandt folk så blir det muligens en sprek bikini for soling og en sprek badedrakt for bading og rundtomkringferdsel Jeg er langt fra noe mote frik! Jeg går som regel med alt annet enn hva alle andre går med. Altså ikke merke klær som er dyre. Jeg mente ikke at hvis det er mote med badedrakt i år så kan jeg kjøpe det og hvis det er inn med shorts og t-shirte så går jeg med det. Så den setningen ble kanskje litt feil i innlegget i ste. Jeg lurte bare på om folk foretrakk bikini eller badedrakt for tiden. Har lyst på en badedrakt og kommer kanskje til å kjøpe det. Det jeg mente var vel om folk gikk med slike mote badedrakter slik som denne: http://www.kk.no/php/art.php?id=773196&bid=7 For det hadde ikke jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Du kan trygt bruke badedrakt om det er hva du føler deg vel med. Jeg kan også anbefale å kjøpe bikinibukser som ikke er tanga. Det er veldig mye mere dekkende om man har en hipster eller badeshorts. Jeg så mange fine på min runde her forrige uke Det er ikke så pent når sidene på bikinitrusa synker inn i sidene mellom valkene, det kan vel alle være enig i? Dessuten så ser man slankere ut dersom den biten er bredere Jeg har også sett badedrakter som svinger inn i livet og er åpent der, den var nesten som bikini, men hel drakt som skjuler litt. ''Det er veldig mye mere dekkende om man har en hipster eller badeshorts'' *Fnis* Med mine korte bein ser det ikke ut som jeg har noe mellom knær og midje om jeg har hipsters eller bokser... ;o) Må ha tai-fasong jeg, da ser det i det minste ut som jeg har bein. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 ''Det er veldig mye mere dekkende om man har en hipster eller badeshorts'' *Fnis* Med mine korte bein ser det ikke ut som jeg har noe mellom knær og midje om jeg har hipsters eller bokser... ;o) Må ha tai-fasong jeg, da ser det i det minste ut som jeg har bein. Jaja, det kan jo være litt individuelt hvem som passer hva, men jeg er veldig fornøyd med hipsters. Er 1.65 høy Den er jo uten bein den. Shorts går nok lengre ned ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er langt fra noe mote frik! Jeg går som regel med alt annet enn hva alle andre går med. Altså ikke merke klær som er dyre. Jeg mente ikke at hvis det er mote med badedrakt i år så kan jeg kjøpe det og hvis det er inn med shorts og t-shirte så går jeg med det. Så den setningen ble kanskje litt feil i innlegget i ste. Jeg lurte bare på om folk foretrakk bikini eller badedrakt for tiden. Har lyst på en badedrakt og kommer kanskje til å kjøpe det. Det jeg mente var vel om folk gikk med slike mote badedrakter slik som denne: http://www.kk.no/php/art.php?id=773196&bid=7 For det hadde ikke jeg. *Hahahahaha* Jeg hadde ikke vært noe vakkert syn i en slik en nei, da hadde nok magen bult ut gjennom åpningen foran! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.