pekkaline Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er langt fra noe mote frik! Jeg går som regel med alt annet enn hva alle andre går med. Altså ikke merke klær som er dyre. Jeg mente ikke at hvis det er mote med badedrakt i år så kan jeg kjøpe det og hvis det er inn med shorts og t-shirte så går jeg med det. Så den setningen ble kanskje litt feil i innlegget i ste. Jeg lurte bare på om folk foretrakk bikini eller badedrakt for tiden. Har lyst på en badedrakt og kommer kanskje til å kjøpe det. Det jeg mente var vel om folk gikk med slike mote badedrakter slik som denne: http://www.kk.no/php/art.php?id=773196&bid=7 For det hadde ikke jeg. Der har du noe ala den jeg så på Men den jeg kikket på hadde mye mindre åpninger, altså høyere opp i livet før det ble hud 0 Siter
Gjest Liker netto i hytteveggen Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er langt fra noe mote frik! Jeg går som regel med alt annet enn hva alle andre går med. Altså ikke merke klær som er dyre. Jeg mente ikke at hvis det er mote med badedrakt i år så kan jeg kjøpe det og hvis det er inn med shorts og t-shirte så går jeg med det. Så den setningen ble kanskje litt feil i innlegget i ste. Jeg lurte bare på om folk foretrakk bikini eller badedrakt for tiden. Har lyst på en badedrakt og kommer kanskje til å kjøpe det. Det jeg mente var vel om folk gikk med slike mote badedrakter slik som denne: http://www.kk.no/php/art.php?id=773196&bid=7 For det hadde ikke jeg. Oyyyy....den var litt smålekker du Bare jeg får av bittelittegranne sideflesk så hadde jeg kunnet bruke denne, kanskje nå til og med. Synes spreke badedrakter er mye sprekere enn spreke bikinier jeg da. Når jeg skal kjøpe meg badedrakt til å ha "blandt folk" så blir det nok noe alà den du linker til, får bruke det mens en kan for å si det sånn. 0 Siter
Rith Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er langt fra noe mote frik! Jeg går som regel med alt annet enn hva alle andre går med. Altså ikke merke klær som er dyre. Jeg mente ikke at hvis det er mote med badedrakt i år så kan jeg kjøpe det og hvis det er inn med shorts og t-shirte så går jeg med det. Så den setningen ble kanskje litt feil i innlegget i ste. Jeg lurte bare på om folk foretrakk bikini eller badedrakt for tiden. Har lyst på en badedrakt og kommer kanskje til å kjøpe det. Det jeg mente var vel om folk gikk med slike mote badedrakter slik som denne: http://www.kk.no/php/art.php?id=773196&bid=7 For det hadde ikke jeg. Åsså: Badedraktene du føler deg vel i!! Hahaha den var god! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Føler ikke det er noen bikinier som passer kroppen når bilringene ligger godt utenfor kanten og noen svære strekkmerker smiler til alle :/ Det er der en todelt badedrakt kommer inn i bildet; altså en bikinibukse med god passform og en dertil egnet tankini: http://tinyurl.com/e8emo 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hva med de todelte draktene? Mange fine. Kan skjule magen når du bader, men likevel brette opp om du vil sole magen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hva med de todelte draktene? Mange fine. Kan skjule magen når du bader, men likevel brette opp om du vil sole magen. http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=osswmtnkzzz&cgnbr=osswmtnkzzz&rfnbr=157 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Har ikke badedrakt, nei. Har kun en bikini som passer til årets ammepupper, og den har vært flittig brukt allerede. Neste år når puppene er tilbake til normalen kan jeg bruke de gode gamle igjen, og kanskje spandere på meg en ny. 0 Siter
AAA Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Nei har bare bikini. Bader aldri i basseng innendørs. Det er iallefall mange herrens år siden....! 0 Siter
Gjest en annen mor Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Føler ikke det er noen bikinier som passer kroppen når bilringene ligger godt utenfor kanten og noen svære strekkmerker smiler til alle :/ Vet du, jeg tenkte en stund som deg, at det var stygt med valker som henger ut og strekkmerker på magen. Jeg har mye av det selv. Og heldigvis er jeg kommet så langt i mitt eget hode at jeg driter i hva andre måtte synes og mene. Så nå går jeg i bikinier som jeg liker fasong og farge på, uten å bry meg om kroppen min ser fin ut eller ei. Og aller minst hva andre damer måtte mene når de ser meg! Mannen min liker meg som jeg er og jeg gjør meg ikke til for at andre menn skal synes noe om meg. Jeg gjør som jeg vil og føler for. Trist at andre damer skal la vær å bruke bikini fordi dem lurer på hva omgivelsene synes om dem. Det viktigste er å være smilende og glad og bade ivei. Og da blir man lagt merke til for personligheten og får like mange venner og koselige samtaler både med fremmede og kjentfolk. Vi får akseptere alderen vår og at vi har født barn og glede oss over livet her og nå. Det er sommer, det er sol og det er badeliv! Hurra! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har badedrakt, og jeg kommer til å bruke den. Skjønner overhodet ikke hvorfor man ikke skal kunne bruke det... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har badedrakt, og jeg bruker den. Er i svømmehall med ungene om vinteren, og der bruker da alle mammaene badedrakt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Mener du at du kvier deg for å bruke badedrakt fordi det ikke er mote i år??? Undskyld meg altså, men dette med mote har jeg null, niks greie på. Men er det slik at folk kler seg på stranda etter moten pr. år? Kunne aldri falt meg inn å tenke slik. Vil jeg ha badedrakt så har jeg badedrakt. Ferdig med det. Til spørsmålet ditt så må jeg si nei, jeg har hverken badedrakt eller bikini. Jeg har vokst fra dem og har ikke handlet nye på hundrevis av år. Vel, kjøpte en bikini med slik shortsbukse for noen år siden og den arvet min søster Når vi er på hytta nå så har jeg på "stor" truse og bh når ungene er med. Når de ikke er med så flyr jeg rundt i string, evnt. naken, toppløs osv. Skal jeg handle meg noe for turer utenfor hytta, altså for å ferdes blandt folk så blir det muligens en sprek bikini for soling og en sprek badedrakt for bading og rundtomkringferdsel Går du rundt i trusa på hytta - stor eller ikke!? Man trenger vel ikke akkurat være noen motefrik for å foretrekke å være noe mer kledd - i bikini eller badedrakt :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Ja, jeg har bestandig hatt en badedrakt i tillegg til bikini. I svømmehallen med barna bruker jeg bare badedrakt. På stranden går det mest i bikini, selv om det hender jeg bytter til badedrakt når jeg skal bade. Men stort sett har jeg da i stedet to bikinier som jeg bytter på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=osswmtnkzzz&cgnbr=osswmtnkzzz&rfnbr=157 Ser ut som et undertøyssett med undertrøye og truse synes jeg. Men fine da. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en som jeg kjøpte i 1992.... Ikke særlig pen lenger nei. 0 Siter
Speak Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har badedrakt, men bruker den bare innendørs. (Ikke i stua altså, men i innendørs basseng:-) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Vet du, jeg tenkte en stund som deg, at det var stygt med valker som henger ut og strekkmerker på magen. Jeg har mye av det selv. Og heldigvis er jeg kommet så langt i mitt eget hode at jeg driter i hva andre måtte synes og mene. Så nå går jeg i bikinier som jeg liker fasong og farge på, uten å bry meg om kroppen min ser fin ut eller ei. Og aller minst hva andre damer måtte mene når de ser meg! Mannen min liker meg som jeg er og jeg gjør meg ikke til for at andre menn skal synes noe om meg. Jeg gjør som jeg vil og føler for. Trist at andre damer skal la vær å bruke bikini fordi dem lurer på hva omgivelsene synes om dem. Det viktigste er å være smilende og glad og bade ivei. Og da blir man lagt merke til for personligheten og får like mange venner og koselige samtaler både med fremmede og kjentfolk. Vi får akseptere alderen vår og at vi har født barn og glede oss over livet her og nå. Det er sommer, det er sol og det er badeliv! Hurra! Jeg bryr meg mindre og mindre om magen og strekkmerkene (som er blitt utrolig fine,fra hvordan de var) Selv om det kunne virke som om at jeg ikke ville gå ut døra pga det. Neste år er småen så stor at jeg kan gå på stranden. og jeg skal ikke se bort ifra at jeg går i en bikini da. Er mest når jeg sitter at det er "stygt". Noen sittups hadde gjort susen. Men........ 0 Siter
Gjest Liker netto i hytteveggen Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Går du rundt i trusa på hytta - stor eller ikke!? Man trenger vel ikke akkurat være noen motefrik for å foretrekke å være noe mer kledd - i bikini eller badedrakt :-) *ler godt* Hva i all verden er feil med å gå i sting eller truse med "stort" bakstykke på hytta da? Er vel omtrent helt likt en bikiniunderdel kan være det Ja, ikke stringen kanskje. Eller kanskje alikavel, når vi ser på linken oppe der På hytta er fristed, og jeg kan godt sitte og sole meg i netton også jeg. Hva skal jeg lesse meg ned med klær for da når bare gubben og jeg er der? Og "vanlig" truse og bh er da harmløst rundt ungene. Ville jo ikke vært mer kledd med vanlig bikini da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 *ler godt* Hva i all verden er feil med å gå i sting eller truse med "stort" bakstykke på hytta da? Er vel omtrent helt likt en bikiniunderdel kan være det Ja, ikke stringen kanskje. Eller kanskje alikavel, når vi ser på linken oppe der På hytta er fristed, og jeg kan godt sitte og sole meg i netton også jeg. Hva skal jeg lesse meg ned med klær for da når bare gubben og jeg er der? Og "vanlig" truse og bh er da harmløst rundt ungene. Ville jo ikke vært mer kledd med vanlig bikini da. ''Og "vanlig" truse og bh er da harmløst rundt ungene. Ville jo ikke vært mer kledd med vanlig bikini da.'' Der er jeg helt uenig. Man er mer kledd i bikini enn i truse og BH og i en kjole enn en pysj. Synes det er helt greit at mannen min går rundt i bare shorts på hytta, men setter pris på at han ikke vandrer rundt i underbuksa. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Det er der en todelt badedrakt kommer inn i bildet; altså en bikinibukse med god passform og en dertil egnet tankini: http://tinyurl.com/e8emo Oi, der var det mye fint! Sikkert mye enklere å få til å sitte pent når den er todelt også. Så mye kulere ut enn den vanlige badedrakten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.